Even een los idee erin gooien , kijken of er animo voor zou zijn/is.
Mijn idee is om in opdracht van een bedrijf , bepaalde fraude zaken aan te gaan pakken,
Hierbij denk ik bijvoorbeeld aan
Diefstalonderzoek dmv bijv camera's
Dagje achter buitendienst medewerker aan om te checken wat die zoal uitvoerd.
Verzuim , dus niet alleen opbellen maar daadwerkelijk onderzoeken en posten bij woning , facebook checken etc etc.
Ik denk dat een werkgever hier best een bedrag voor over zou hebben om bij verdenking van fraude erachter te komen .
Werknemer dagje ziek kost toch al snel 200-250 euro voor een werkgever
Ook denk ik dat als een werknemer weet dat er regelmatig eens een ECHTE controle uitgevoerd word hij zich wel 2 keer bedenkt voordat hij in de baas zijn tijd boodschapjes gaat halen.
Weet verder niet wat de wet hierover zegt en in hoeverre dit alles rechtsgeldig zal zijn, maar was gewoon eens benieuwd wat jullie van het idee zouden vinden,
Ik hoor het wel ,
Groetjes
Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:
Dit is nog niet van toepassing
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Limburger23
Limburger23
Omschrijving van je concept:
Even een los idee erin gooien , kijken of er animo voor zou zijn/is.
Mijn idee is om in opdracht van een bedrijf , bepaalde fraude zaken aan te gaan pakken,
Hierbij denk ik bijvoorbeeld aan
Diefstalonderzoek dmv bijv camera's
Dagje achter buitendienst medewerker aan om te checken wat die zoal uitvoerd.
Verzuim , dus niet alleen opbellen maar daadwerkelijk onderzoeken en posten bij woning , facebook checken etc etc.
Ik denk dat een werkgever hier best een bedrag voor over zou hebben om bij verdenking van fraude erachter te komen .
Werknemer dagje ziek kost toch al snel 200-250 euro voor een werkgever
Ook denk ik dat als een werknemer weet dat er regelmatig eens een ECHTE controle uitgevoerd word hij zich wel 2 keer bedenkt voordat hij in de baas zijn tijd boodschapjes gaat halen.
Weet verder niet wat de wet hierover zegt en in hoeverre dit alles rechtsgeldig zal zijn, maar was gewoon eens benieuwd wat jullie van het idee zouden vinden,
Ik hoor het wel ,
Groetjes
Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:
Hoe is dit anders dan bestaande concepten:
Wat voor feedback hoop je te krijgen:
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/39557-bedrijfsrecherche/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
5 antwoorden op deze vraag