Wellicht heb ik iets gemist en is het hier al uit en te na besproken, maar ik wil een VAR aanvragen, zoals ik vorig jaar ook had, op naam van mijn BV, maar nu lees ik bij de blastingdienst dat je alleen als natuurlijk persoon een VAR kunt aanvragen. Hoef ik als BV nu geen VAR aan te vragen? Of moet ik als ik via mijn BV werk toch als natuurlijk persoon (of onnatuurlijk persoon) een VAR aanvragen? En waarom vind ik op de site van de blastingdienst niets over deze verandering?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Christine
Christine
Wellicht heb ik iets gemist en is het hier al uit en te na besproken, maar ik wil een VAR aanvragen, zoals ik vorig jaar ook had, op naam van mijn BV, maar nu lees ik bij de blastingdienst dat je alleen als natuurlijk persoon een VAR kunt aanvragen. Hoef ik als BV nu geen VAR aan te vragen? Of moet ik als ik via mijn BV werk toch als natuurlijk persoon (of onnatuurlijk persoon) een VAR aanvragen? En waarom vind ik op de site van de blastingdienst niets over deze verandering?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/39734-var-en-bv/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
7 antwoorden op deze vraag