Ik ben erg benieuwd of ik een op de juiste weg zit.
Ik wil namelijk vodka gaan importeren vanuit Luxemburg.
Het gaat om 37,5% vodka en liqueren van 17%.
De accijns bedragen €15,94 per % alcohol, per hectoliter (100 liter)
Voor mijn financieel plan wil ik graag een marge berekening voor ogen hebben.
Ik heb vernomen dat de marge van een slijterij 20%-30% bedraagt.
Ik heb gezocht op het forum maar ik ben opzoek naar een goed voorbeeld van hoe een marge berekening er ongeveer uit moet komen te zien. En wat ik precies nodig heb qua opslag. De alcohol wordt bij mijn opslag locatie afgeleverd, deze opslaglocatie moet aan bepaalde eisen voldoen neem ik aan? Ik wil het doorverkopen aan slijterijen.
Is het ook mogelijk om de accijns afdrage te laten regelen door een logistieke partner? Dat die het met hun logistieke partner kortsluit?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
WvanW
WvanW
Ik ben erg benieuwd of ik een op de juiste weg zit.
Ik wil namelijk vodka gaan importeren vanuit Luxemburg.
Het gaat om 37,5% vodka en liqueren van 17%.
De accijns bedragen €15,94 per % alcohol, per hectoliter (100 liter)
Voor mijn financieel plan wil ik graag een marge berekening voor ogen hebben.
Ik heb vernomen dat de marge van een slijterij 20%-30% bedraagt.
Ik heb gezocht op het forum maar ik ben opzoek naar een goed voorbeeld van hoe een marge berekening er ongeveer uit moet komen te zien. En wat ik precies nodig heb qua opslag. De alcohol wordt bij mijn opslag locatie afgeleverd, deze opslaglocatie moet aan bepaalde eisen voldoen neem ik aan? Ik wil het doorverkopen aan slijterijen.
Is het ook mogelijk om de accijns afdrage te laten regelen door een logistieke partner? Dat die het met hun logistieke partner kortsluit?
Bijlages mijn berekeningen
marge_pp.xls
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/39989-vodka-importeren/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
7 antwoorden op deze vraag