Ik heb op diverse sites gezocht hoe het zit met wettelijke garantie voor B2B transacties. Het betreft hier een VvE met parkeervoorziening. Sinds het begin is de speedgate (een hek dat automatisch open en dicht gaat voor zodra een bezoeker de garage betreedt of verlaat) regelmatig stuk. Nu is het eerste jaar garantie voorbij en verschuilt de leverancier zich achter "verlopen fabrieksgarantie" en wil de speedgate best repareren, mits wij akkoord gaan met €1600 reparatiekosten.
Voor consumenten zou dit duideijk zijn... leverancier is gewoon aanspakelijk. Hoe zit dit met een overeenkomst tussen leverancier een VvE?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
desteef
desteef
Ik heb op diverse sites gezocht hoe het zit met wettelijke garantie voor B2B transacties. Het betreft hier een VvE met parkeervoorziening. Sinds het begin is de speedgate (een hek dat automatisch open en dicht gaat voor zodra een bezoeker de garage betreedt of verlaat) regelmatig stuk. Nu is het eerste jaar garantie voorbij en verschuilt de leverancier zich achter "verlopen fabrieksgarantie" en wil de speedgate best repareren, mits wij akkoord gaan met €1600 reparatiekosten.
Voor consumenten zou dit duideijk zijn... leverancier is gewoon aanspakelijk. Hoe zit dit met een overeenkomst tussen leverancier een VvE?
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
1 antwoord op deze vraag