desteef

Newbee
  • Aantal berichten

    3
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

  • Jij bent:
    anders

desteef's trofeeën

  1. Dit maakt wat mij betreft het verhaal een stuk ernstiger. Na 5 jaar nog geen verbetering en toevallig dezelfde depothouder. Overigens is een klacht indienen niet mogelijk als ontvanger. Leuk bedrijf dus.
  2. Misschien oud topic, maar ik wil hier ook graag even kwijt dat ik de ervaringen met Selektvracht (tegenwoordig DHL parcel) vanuit depot amsterdam west helemaal herken. - Volgens de status op basis van het pakketnummer schijn ik de 1e keer niet thuis te zijn geweest. - De 2e keer wordt de bezorgdag éénzijdig verzet (aan het eind van de dag, dus 2e keer voor niks thuis blijven) - De 3e keer kan pas enkele dagen later en als je de bezorger vraagt hoe het komt dat het zo'n puinhoop is dan krijg je te horen dat hij invaller is en van niks weet (yeah right)
  3. Ik heb op diverse sites gezocht hoe het zit met wettelijke garantie voor B2B transacties. Het betreft hier een VvE met parkeervoorziening. Sinds het begin is de speedgate (een hek dat automatisch open en dicht gaat voor zodra een bezoeker de garage betreedt of verlaat) regelmatig stuk. Nu is het eerste jaar garantie voorbij en verschuilt de leverancier zich achter "verlopen fabrieksgarantie" en wil de speedgate best repareren, mits wij akkoord gaan met €1600 reparatiekosten. Voor consumenten zou dit duideijk zijn... leverancier is gewoon aanspakelijk. Hoe zit dit met een overeenkomst tussen leverancier een VvE?
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.