• 0

probleem met het vinden van een keuken.

Beste dames en heren,

 

Mijn naam is Anour, 24 jaar en lees regelmatig mee op higherlevel.

Ik ben kok van beroep en kom uit Amsterdam

Sinds kort heb ik een kleine probleem en hoop dat iemand me kan helpen.

Ben sinds begin januari 2013 begonnen als cateraar. (naast mijn werk als kok).

Het komt regelmatig voor dat een klant geen kookruimte heeft.

 

Ik heb hiervoor een paar oplossingen gevonden maar geen 1 lost het echt helemaal op.

1 De keuken van mijn mijn werkgever mag ik voor 45 euro per uur afhuren.

probleem: als hij het zelf gebruikt ben ik de sjaak.

2 Een draagbare fornuis/oven etc meenemen naar de locatie van de klant.

probleem: niet hygiënisch, niet veilig en soms is er gewoon geschikte plaats voor de spullen.

3 Via scholen en buurthuizen een keuken huren.

probleem: hopen dat niemand voor jou heeft geboekt en sommige prijzen zijn belachelijk hoog.

4 kookwagen/unit huren.

probleem: soms heb je vergunningen nodig om er 1 op een bepaalde locatie te mogen plaatsen, de prijzen zijn ook redelijk hoog en sommige klanten vinden het er heel lelijk uitzien.

5 keuken van mijn huis.

probleem: mag niet van gemeente er staat een woonbestemming en is toch te klein (overlast).

6 restaurant huren.

probleem: ben hiervoor nog aan het sparen.

 

Ik weet dat het stom was om te beginnen voor ik een keuken had maar ik had niet verwacht dat er zoveel vraag zou zijn.

Ik hoop dat iemand een betere oplossing weet.

 

Alvast bedankt,

 

Anour

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

9 antwoorden op deze vraag

  • 0

het lijkt er op dat je nu af en toe klussen aanneemt die je niet aan kan, omdat jij EN de klant geen ruimte hebben om de gerechten te prepareren.

Heb je contacten met andere koks/cateraars en weet je hoe zij dit oplossen?

Op 20 juli 2016 ontvingen wij het trieste bericht dat Marcel is overleden.

Marcel was een meer dan gewaardeerd deelnemer aan ons forum ! We zullen hem missen!

Link naar reactie