Ga naar inhoud

Op welke punten beoordeel jij een webwinkel?

Geplaatst:

Basketballwear

Geachte HL'ers,

 

Omdat ik even geen betere plaats weet om dit te plaatsen gaat dit in het forum "herrie in de zaak". Dit voornamelijk omdat de punten die ik ga vragen eventuele herrie in de zaak kunnen verminderen of voorkomen.

 

Ik ben momenteel bezig met het opzetten van een model waarin je een (online) bedrijf kunt gaan meten op hun bedrijfvoering. Ik heb namelijk altijd al het idee gehad dat cijfers een veel duidelijkere representatie zijn van hoe iets er voorstaat en zo makkelijker verbeterpunten naar voren kunnen komen.

 

Natuurlijk wil ik in dit model zo VEEL mogelijk dingen die een bedrijfs performance in de markt kunnen beinvloeden opnemen. Voor deze lijst heb ik al een 20 tal punten (die ik overigens niet ga geven nog om de creativiteit niet te onderdrukken) die in de volgende 4 categorieen vallen: Website, Product, Klantenservice en Marketing.

 

Ik denk dat de eerder genoemde 4 categorieen de belangrijkste dingen zijn die een klant's ervaring en dus aankopen kunnen beinvloeden. Binnen deze 4 categorieen vallen weer een aantal dingen zoals Design (Website), Kwaliteit (product), Social media (Marketing) en Communicatie (Klantenservice). Omdat ik dit model verder wil uitwerken en verbeteren stel ik jullie allemaal de volgende vraag!

 

Als je op een site terecht komt, wat zijn de punten waarop je hem (vaak) onbewust controleerd om te zien of de site betrouwbaar is, en uiteraard of je er uiteindelijk wilt kopen.

 

Alle suggesties zijn welkom.

Featured Replies

Geplaatst:

Patrick Gerrits

Daarnaast heb ik het idee dat je echt niet tevreden bent met je webwinkel. Dat is een gevoel en kan ik niet staven.

Dat geeft TS zelf ook al aan.

 

Ik bedoel... met de omzet, resultaten e.d. Zal het verduidelijken.

Geplaatst:

John B

Ik bedoel... met de omzet, resultaten e.d.

Misschien was ik niet duidelijk, maar met mijn linkje verwees ik naar een eerder topic van TS waarin hij juist aangaf ontevreden te zijn over de resultaten. Dus dat "gevoel" hoef je niet te staven, dat was gewoon terecht.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.