• 0

Verkoop partner gezocht

Ik heb een kleine handelsonderneming in wanddecoratie. Er is een voorraad, een klein magazijn en een eenvoudige website maar wat ik mis is een commerciële partner.

Ik kan mij namelijk geen vaste kostenpost veroorloven; als de afzet goed is dan is dat geen probleem.

 

Graag zou ik van andere horen hoe ze dit opgelost hebben.

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

12 antwoorden op deze vraag

  • 0

Hoe zie jij dit voor je Theo?

 

Een van de mogelijkheden zou zijn iemand op basis van een goede commissie en een kleine onkostenvergoeding.

Maar ik sta open voor andere opties (waar ik mogelijk nog niet aan gedacht had), vandaar de vraagstelling

 

Link naar reactie
  • 0

Wat is in jou perceptie een "commerciële partner"? Laat ik het anders formuleren; wat is de ideale vorm voor jou? Zoek je een participant in je bedrijf, een werknemer, een samenwerking met een externe partij? Wat zijn de pro en con's voor jou per geval?

 

Voor mij zijn meerder opties open.

 

Ik heb een tijdlang vertegenwoordigers op de weg gehad. Maar aangezien de contracten afliepen heb ik deze (nu) niet verlengd.

 

Een participant hoeft zich niet "in te kopen"; je kunt ook denken aan een soort van opbouw te realiseren door verkoop.

 

Anderzijds denk ik dat er veel "verschillende" vertegenwoordigers/accountmanagers bij klanten en prospects langs gaan met een heel beperkt pakket. Ik heb zelfs al eens een andere partij (met een niet conflicterend product) benaderd, maar dat is niets geworden.

 

Link naar reactie
  • 0

 

Je verkoopt aan particulieren, detaillisten, behangers, horeca?

 

De afzet gaat nu hoofdzakelijk naar meubelspeciaalzaken.

Het product (schilderijen/wanddecoratie) zou ook prima verkocht kunnen worden aan particulieren.

Maar.....hoe kom je in contact met de betreffende particulieren........nieuw opgeleverde woonruimte zijn ideaal maar die worden standaard al opgeleverd met een brievenbus met een NEE/NEE sticker.....het is een optie (voor de persoon met de juiste skils)

Link naar reactie
  • 0

 

Je geeft bloggers en andere publishers die als affiliate actief zijn commissie op elke gerealiseerde online verkoop of lead. Daarvoor sluit je je aan bij een van de affiliate netwerken en maak je je aanbod toegankelijk via banners, tekstlinks e/o productfeeds. Je kan ook direct afspraken maken met relevante blogs.

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0

 

Je geeft bloggers en andere publishers die als affiliate actief zijn commissie op elke gerealiseerde online verkoop of lead. Daarvoor sluit je je aan bij een van de affiliate netwerken en maak je je aanbod toegankelijk via banners, tekstlinks e/o productfeeds. Je kan ook direct afspraken maken met relevante blogs.

 

Dank.

Alles wat ik tot op heden gezien heb komt erop neer dat ik vooral moet betalen voor banners etc.

Heb je een (of meerdere) websites waar jij goede ervaringen mee hebt?

 

Link naar reactie
  • 0

[

Alles wat ik tot op heden gezien heb komt erop neer dat ik vooral moet betalen voor banners etc.

 

 

Nee. Er zijn ook publishers die werken op basis van CPL of CPS. Als zij niks verkopen of leads opleveren, betaal je niks. Kijk anders eens op affiliateforum.nl en verdiep je in affilatemarketing.

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0

Via een webshop zou je de online verkoop kunnen starten. Je zou ook kleinere webshops kunnen benaderen en als soort van groothandel kunnen werken. Bijvoorbeeld dropshipping, werkt een beetje hetzelfde. Maar vergeet vooral de ofline marketing niet zoals brochures , direct mail campagnes. Er zijn veel mogelijkheden , nu de juiste manier helemaal op de doelgroep afstemmen diejewilt gaan aanspreken.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    9 leden, 189 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.