Samen met mijn compagnons heb ik een idee bedacht waarvan wij denken dat het een geweldig promotie/loyalty product kan worden. We hebben een 3D model gemaakt en met eigen materialen wat ruwe samples gemaakt. We hebben enkele problemen:
- Het mag vanwege kosten niet meer dan enkele onderdelen bevatten.
- We weten niet welk materiaal we precies moeten gebruiken.
- Het moet zeer goedkoop zijn.
De productie per stuk mag niet meer dan een paar cent kosten, het gaat wel om zeer grote volumes. Wij hebben het idee om een bedrijf/partner te zoeken die ons kan helpen met de materiaal en exacte vormkeuze waarbij we binnen de gestelde kosten kunnen blijven. Hebben jullie tips voor ons? Wellicht kent iemand van jullie bedrijven die hier goed in zijn?
De productie zelf zouden we uitbesteden naar China maar we zitten nu nog in de productspecificatie fase. Hopelijk kan iemand ons helpen. Alvast dank!
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Arjuna
Arjuna
Beste collega's van Higher Level,
Samen met mijn compagnons heb ik een idee bedacht waarvan wij denken dat het een geweldig promotie/loyalty product kan worden. We hebben een 3D model gemaakt en met eigen materialen wat ruwe samples gemaakt. We hebben enkele problemen:
- Het mag vanwege kosten niet meer dan enkele onderdelen bevatten.
- We weten niet welk materiaal we precies moeten gebruiken.
- Het moet zeer goedkoop zijn.
De productie per stuk mag niet meer dan een paar cent kosten, het gaat wel om zeer grote volumes. Wij hebben het idee om een bedrijf/partner te zoeken die ons kan helpen met de materiaal en exacte vormkeuze waarbij we binnen de gestelde kosten kunnen blijven. Hebben jullie tips voor ons? Wellicht kent iemand van jullie bedrijven die hier goed in zijn?
De productie zelf zouden we uitbesteden naar China maar we zitten nu nog in de productspecificatie fase. Hopelijk kan iemand ons helpen. Alvast dank!
Groet,
Arjuna
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/40517-productspecs-ontwikkelen-promotie-artikel/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
3 antwoorden op deze vraag