Geplaatst: 27 februari 201312 j sandyman 3 berichten 0 Trofeeën 0 Reputatie Beste Als jonge ondernemer zou ik graag voor de eerste keer (10) luidspreker boxen per schip importeren uit China. Hoe zorg ik er voor dat de goederen van de haven tot aan mijn fullfilment center raken( in America). Welke tussenpersoon moet ik contacteren? Hoe kan ik de juiste persoon vinden? Welke kosten mag ik hiervoor verwachten? Met vriendelijke groeten, Sander Jordens
Geplaatst: 27 februari 201312 j Jeroen Bakker 9.9k berichten 8 Trofeeën 462 Reputatie Wat heb je zelf al gevonden sandyman? Op dit forum staat al zóveel over dit onderwerp en daarnaast moet je via Google ook al flink wat kunnen vinden. Dus het is handig te weten hoe ver je zelf al bent, want dit zijn wel echt vragen die er op duiden dat je zelf nog niet heel veel gedaan hebt...
Geplaatst: 27 februari 201312 j Nico Schouten 5k berichten 11 Trofeeën 325 Reputatie Heeft jouw vorige topic niet voldoende informatie opgeleverd? Synergeon
sandyman
Beste
Als jonge ondernemer zou ik graag voor de eerste keer (10) luidspreker boxen per schip importeren uit China.
Hoe zorg ik er voor dat de goederen van de haven tot aan mijn fullfilment center raken( in America).
Welke tussenpersoon moet ik contacteren?
Hoe kan ik de juiste persoon vinden?
Welke kosten mag ik hiervoor verwachten?
Met vriendelijke groeten,
Sander Jordens