Hi, via Google Analytics kan ik de bezoekers zien die komen via mijn Google Adwords campagne en via mijn Facebook advertentie. De aantal bezoeken zijn hiermee dus inzichtelijk. Alleen heb ik daar niet zo veel aan als ik niet weet welke van die bezoeken daadwerkelijk een conversie wordt.
Ik neem aan dat het mogelijk is, zou iemand me kunnen uitleggen hoe ik in Analytics het % conversie per campagne kan zien? Alleen dan kan ik m.i. bepalen welke campagne het meest waardevol is.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
headquarters
headquarters
Hi, via Google Analytics kan ik de bezoekers zien die komen via mijn Google Adwords campagne en via mijn Facebook advertentie. De aantal bezoeken zijn hiermee dus inzichtelijk. Alleen heb ik daar niet zo veel aan als ik niet weet welke van die bezoeken daadwerkelijk een conversie wordt.
Ik neem aan dat het mogelijk is, zou iemand me kunnen uitleggen hoe ik in Analytics het % conversie per campagne kan zien? Alleen dan kan ik m.i. bepalen welke campagne het meest waardevol is.
T-shirt bedrukken
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/40798-campagne-conversie-meten-in-analytics/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
3 antwoorden op deze vraag