Nieuw in de uitvaartbranche: Silentio Rouwtekens. Persoonlijke tekenen van rouw, zoals rouwcorsages, rouwstoetwimpels of rouwbanieren voor aan de voordeur. Communiceer het verlies van een dierbare op respectvolle wijze aan je omgeving.
Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:
Het bedrijf bestaat sinds 3 jaar, na grondige voorbereiding zoals productie in diverse landen en opzet van verkoopstrategie, acquisitie van verkoopkanalen en diverse contacten leggen in de uitvaartbranche is het tijd om het product te introduceren in de consumentenmarkt.
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:
Begin vorige eeuw was het gebruikelijk om je rouw te tonen, bijvoorbeeld doormiddel van lakens voor de ramen te hangen. Deze gebruiken zijn in onbruik geraakt, echter heeft men wel de latente behoefte, zo blijkt uit onderzoek.
Hoe is dit anders dan bestaande concepten:
Rouwtekens zijn geheel nieuw, het is een in onbruik geraakt begrip en dankzij de geheel eigen productie zijn we op productgroep- en productniveau uniek.
Wat voor feedback hoop je te krijgen:
Zowel leek als uitvaartondenemer zal hierover een mening hebben. Ik ben benieuwd hoe dit concept wordt ontvangen door beide doelgroepen.
http://www.silentiorouwtekens.nl - Silentio rouwtekens: commiceer het verlies van een dierbare op respectvolle en stijlvolle wijze, met een rouwteken van Silentio rouwtekens.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
deWitSR
deWitSR
Omschrijving van je concept:
Nieuw in de uitvaartbranche: Silentio Rouwtekens. Persoonlijke tekenen van rouw, zoals rouwcorsages, rouwstoetwimpels of rouwbanieren voor aan de voordeur. Communiceer het verlies van een dierbare op respectvolle wijze aan je omgeving.
Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:
Het bedrijf bestaat sinds 3 jaar, na grondige voorbereiding zoals productie in diverse landen en opzet van verkoopstrategie, acquisitie van verkoopkanalen en diverse contacten leggen in de uitvaartbranche is het tijd om het product te introduceren in de consumentenmarkt.
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:
Begin vorige eeuw was het gebruikelijk om je rouw te tonen, bijvoorbeeld doormiddel van lakens voor de ramen te hangen. Deze gebruiken zijn in onbruik geraakt, echter heeft men wel de latente behoefte, zo blijkt uit onderzoek.
Hoe is dit anders dan bestaande concepten:
Rouwtekens zijn geheel nieuw, het is een in onbruik geraakt begrip en dankzij de geheel eigen productie zijn we op productgroep- en productniveau uniek.
Wat voor feedback hoop je te krijgen:
Zowel leek als uitvaartondenemer zal hierover een mening hebben. Ik ben benieuwd hoe dit concept wordt ontvangen door beide doelgroepen.
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
13 antwoorden op deze vraag