Ik ben nieuw op dit forum en wil jullie een vraag stellen m.b.t. een exploitatiebegroting. Ik heb de zoekfunctie gebruikt maar kon hierover geen topics vinden.
Onlangs heb ik mij ingeschreven bij KVK als eenmanszaak. Onder deze eenmanszaak vallen 2 bedrijfsactiviteiten te weten:
1. import van sieraden
2. lesgeven in zelfverdediging
Voor de aangifte inkomstenbelasting worden de inkomsten van beide activiteiten bij elkaar opgeteld. Nu is mijn vraag:
Hoe zet ik de activiteiten in mijn exploitatiebegroting? Maak ik een exploitatiebegroting voor de totale eenmanszaak of per activiteit?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
dennis specker
dennis specker
Beste HL'ers,
Ik ben nieuw op dit forum en wil jullie een vraag stellen m.b.t. een exploitatiebegroting. Ik heb de zoekfunctie gebruikt maar kon hierover geen topics vinden.
Onlangs heb ik mij ingeschreven bij KVK als eenmanszaak. Onder deze eenmanszaak vallen 2 bedrijfsactiviteiten te weten:
1. import van sieraden
2. lesgeven in zelfverdediging
Voor de aangifte inkomstenbelasting worden de inkomsten van beide activiteiten bij elkaar opgeteld. Nu is mijn vraag:
Hoe zet ik de activiteiten in mijn exploitatiebegroting? Maak ik een exploitatiebegroting voor de totale eenmanszaak of per activiteit?
Ik hoor graag van jullie.
Alvast bedankt.
Mvg,
Dennis
The best time to plant a tree was 20 years ago..
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/41058-meerdere-bedrijfsactiviteiten-op-1-exploitatiebegroting/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
2 antwoorden op deze vraag