Sjors peters Geplaatst: 7 mei 2013 Sjors peters 8 0 Geplaatst: 7 mei 2013 Ik heb een geniaal (geheim) idee wat binnen 5 jaar op de werkvloer zal verschijnen. Ik verklap niet teveel maar ik wil spullen verkopen De naam van het item wil ik bijv. Goede doelen broodroosters (VOORBEELD) Ik wil dan dmv marketing bekent maken dat de helft van de winst naar een goed doel word gedoneerd Mag dit? Ik wil geen goede doel worden maar producten verkopen die mensen zullen kopen omdat ze een goed doel kunnen steunen Maar ik wil daar wel geld mee verdienen natuurlijk..... Link naar reactie
0 Wouter Hol Geplaatst: 7 mei 2013 Wouter Hol Moderator 3,2k 353 Geplaatst: 7 mei 2013 Dat mag op zich, als je ook maar daadwerkelijk dat bedrag doneert aan dat goede doel. Informeer wel even bij dat goede doel of zij het ook fijn vinden dat ze ingezet worden bij de verkoop van jouw nieuwe product. Niet alle goede doelen willen door commerciële partijen gebruikt worden op die manier. Link naar reactie
0 Joost Rietveld Geplaatst: 7 mei 2013 Joost Rietveld Moderator 22,7k 80 2299 Geplaatst: 7 mei 2013 tuurlijk mag dat. Zie alle reclames van bedrijven in de trant van "koop nu een actieverpakking babymelk en wij doneren 50 cent aan arme Nederlandse gezinnen die geen babymelkpoeder meer kunnen krijgen". DenariusAdvies: Tax | M&A | Legal Link naar reactie
0 Sebastiaan van der Valk Geplaatst: 7 mei 2013 Sebastiaan van der Valk 87 7 Geplaatst: 7 mei 2013 Dat mag en gebeurt al! Ik zou het wel in samenwerking of in overleg met het betreffende goede doel uitvoeren. :) Sebastiaan van der Valk helpt, als adviseur / coach / begeleider, organisaties met vormgeven aan veranderingen. Daarnaast zet ik ideeën voor new business op papier, verken de ideeën en breng ze in de praktijk. Zo is bv www.espressokopjes-online.nl ontstaan en uiteindelijk verkocht per 30-12-2015. Link naar reactie
0 Sjors peters Geplaatst: 7 mei 2013 Auteur Sjors peters 8 0 Geplaatst: 7 mei 2013 Bedankt voor de reacties, ben weer een stap verder... Link naar reactie
Sjors peters
Sjors peters
Ik heb een geniaal (geheim) idee wat binnen 5 jaar op de werkvloer zal verschijnen.
Ik verklap niet teveel maar ik wil spullen verkopen
De naam van het item wil ik bijv. Goede doelen broodroosters (VOORBEELD)
Ik wil dan dmv marketing bekent maken dat de helft van de winst naar een goed doel word gedoneerd
Mag dit?
Ik wil geen goede doel worden maar producten verkopen die mensen zullen kopen omdat ze een goed doel kunnen steunen
Maar ik wil daar wel geld mee verdienen natuurlijk.....
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
4 antwoorden op deze vraag