• 0

vergunning administratiekantoor?

Hallo allemaal,

 

Ik ben een administratiekantoor gestart voor zzp-ers en mkb die niet verplicht zijn om een jaarrekening door de accountant te laten opstellen. Ook wil ik aangiftes gaan verzorgen voor particulieren. Nou heb ik 2 vraagjes,

 

heb ik een vergunning nodig,(naar mijn mening niet, en ook niks op het internet gevonden) even voor de zekerheid.

En kan je makkelijk een beconnummer aanvragen bij de belastingdienst? Of geven ze die niet snel.

 

alvast heel erg bedankt.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

2 antwoorden op deze vraag

  • 0

heb ik een vergunning nodig,(naar mijn mening niet, en ook niks op het internet gevonden) even voor de zekerheid.

 

Nee, niet ndig.

 

En kan je makkelijk een beconnummer aanvragen bij de belastingdienst? Of geven ze die niet snel.

 

Gezien jouw activiteiten mag dit geen probleem zijn,

Financieel en fiscaal adviseur, ook op het vlak van werkgeverszaken en uitzendvraagstukken.

Deskundig en betrokken - cijfers moeten kloppen maar het draait altijd om de mens die de onderneming maakt.

 

http://www.dennisvandijk.com | info@dennisvandijk.com

Link naar reactie
  • 0

Let er wel op dat je voor de fiscale software moet beschikken over certificaten om alles van je klanten te kunnen indienen onder je eigen licentie. Lees je in over PKI certificaten.

 

Beconnummer wordt verstrekt op jouw verzoek, als je BTW plichtig bent en als duidelijk is dat je fiscaal dienstverlener bent.

 

groet en succes!

Joost

DenariusAdvies: Tax | M&A | Legal

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 257 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.