Featured Replies
Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Destiny-Art
Hallo iedereen,
Ik heb zelf een webshop maar dus nu elke keer valse bestellingen worden geplaatst door de moderatoren van een forum opgeletopinternet.nl
Hier hadden een aantal mensen over mijn bedrijf een discussie, ik kreeg uiteindelijk een mail van hun om te reageren dit heb ik vervolgens netjes gedaan.
Het ging over het feit dat ik een tijd terug merksieraden verkocht via mijn webshop en marktplaats.
De groothandel waar deze merksieraden vandaan komen doet aan dropshipping heb ik hun netjes uitgelegd dat mijn bedrijf nog aan huis is aangezien een pand veel geld kost. en dat mij onveilig leek om artikelen met een hoge waarde thuis te hebben liggen.
Vervolgens word er door vaste leden en moderatoren een conclusie over mijn bedrijf getrokken dat bestellingen niet geleverd zijn.
( dit omdat bij vooraf overmaken het dus pas word verstuurd als het overgemaakt is)
en met name klopte het telefoonnummer niet wat opgegeven was plus dat de naam mevrouw test was. toen ging het lampje even bij mij branden.
vervolgens door een vast lid mijn reply naar degene die besteld had daar geplaatst nu een aantal dagen later een 2e valse bestelling met een vreemd nummer.
Weet iemand wat je hiertegen kan doen want het word nogal vervelend.
Hoop dat iemand een advies kan geven
Danielle de Jager