Vandaag is de knoop doorgehakt. Wij gaan emigreren!
Gevolg, mijn "kindje" zal ik moet verkopen. Maar hoe pak je zoiets aan. Uiteraard heb ik het nodige gelezen op het forum maar ik blijf nog met wat vragen zitten.
Wat bied ik te koop aan;
- domeinnaam + handelsnaam
- de website
- mijn voorraad (+/- €40.000)
- een zeer goede naamsbekendheid (ik sta toch bekend om mijn service)
- klanten bestand
- nieuwsbrieven bestand
- een sportevenement wat mijn naam draagt. (bv: abnamro tennistoernooi maar dan die andere :P)
De vragen waar ik mee zit;
- welke cijfers geef je prijs aan potentiële kopers. Moet je bv echt je omzet delen?
- hoe bepaal je de waarde van je domeinnaam
Ik heb inmiddels begrepen dat er bedrijven zijn die de waarde van je bedrijf bepalen maar dat dit ook echt veel geld kost.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
sportondernemer
sportondernemer
Beste mensen,
Vandaag is de knoop doorgehakt. Wij gaan emigreren!
Gevolg, mijn "kindje" zal ik moet verkopen. Maar hoe pak je zoiets aan. Uiteraard heb ik het nodige gelezen op het forum maar ik blijf nog met wat vragen zitten.
Wat bied ik te koop aan;
- domeinnaam + handelsnaam
- de website
- mijn voorraad (+/- €40.000)
- een zeer goede naamsbekendheid (ik sta toch bekend om mijn service)
- klanten bestand
- nieuwsbrieven bestand
- een sportevenement wat mijn naam draagt. (bv: abnamro tennistoernooi maar dan die andere :P)
De vragen waar ik mee zit;
- welke cijfers geef je prijs aan potentiële kopers. Moet je bv echt je omzet delen?
- hoe bepaal je de waarde van je domeinnaam
Ik heb inmiddels begrepen dat er bedrijven zijn die de waarde van je bedrijf bepalen maar dat dit ook echt veel geld kost.
Bedank voor jullie adviezen!!
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/41790-webshop-te-koop-zetten/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
8 antwoorden op deze vraag