All-Summits

Junior
  • Aantal berichten

    23
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

All-Summits's trofeeën

  1. Een potentiële koper zal alles willen weten van je bedrijf, omzetcijfers, winst/verlies, jaarverslagen openstaande debiteuren / crediteuren etc. Is ook wel logisch toch? Of heb je iets te verbergen?
  2. Zie jezelf in als groothandel en bekijk het van jouw kant. Wat is wil jij eraan verdienen, welke bruto marge wil jij draaien met jou bedrijf? Ik denk zelf dat je minimaal een bruto marge van 40 - 50% moet draaien over jou inkoop wil het voor jou interessant zijn. Je financiert immers alles voor en neemt de risico's in dit verhaal. Wij doen zelf geregeld zaken o.b.v. consignatie en zijn zelf de verkopende partij. De marge die wij krijgen op kleding in consignate is vaak 2.0 d.w.z. dat wij € 5,- excl. btw aan jou zouden moeten betalen voor het betreffende shirt van € 10,- terug gerekend heb jij dan ruim 65% marge in dit geval.
  3. Volgens mij slaan jullie de plank volledig mis, met je naam en de taal begint het al. De URL staat volgens mij gewoon voor Zelfstandige Zonder Personeel en de taal waarmee je je onderscheidt is: Engels ???... Volgens mij begint het met duidelijkheid en uniformiteit als ik zoek op zzp (hoe nederlands wil je het hebben) dan verwacht ik op een Nederlands talige website te landen....
  4. Waar je je al druk over kan maken... €100,- schade de energie en de frustratie die je er nu in hebt gestoken is al het veelvoudige volgens mij. Dat neemt niet weg dat deze leverancier juist handelt, integendeel zelfs. Inderdaad duur leergeld en vertrouwen is geschonden opzoek naar nieuwe leverancier lijkt mij het beste plan.
  5. @Linous: ben dit niet met je eens. Ik heb via het HBD heel veel informatie gevonden wat ons zeker heeft geholpen en nog steeds helpt ons bedrijf te professionaliseren. Je moet wel zelf achter informatie aan gaan, het komt niet allemaal op een presenteerblaadje. Maar is dat niet altijd zo als ondernemer? @ topicstarter: inschrijven bij kvk en je aanmelden bij de belastingdienst. En dan hoop ik voor je als je een goed plan hebt dat je veel belasting mag gaan betalen in de toekomst.
  6. Wil je niet teleurstellen, maar denk dat je veel te hoog van de toren blaast. Om aan pak 'm beet € 150.000,- omzet per jaar te komen heb je ook minimaal €100.000,- inkoop nodig door het jaar heen (je verkoopt lang niet alles tegen adviesverkoopprijs en reken op 30% voorraad welke niet het 1e jaar verkocht wordt ) Ga eerst bekijken wat je mogelijkheden m.b.t. inkoop (meerdere keren per jaar) of dropshipping zijn voordat je jezelf gaat wagen aan omzetprognoses!
  7. Hoi John, Staat inderdaad een beetje vreemd verwoord, maar volgens mij doelt de TS op intracommunautaire (IC) leveringen. Hierdoor betaalt hij geen buitenlands V.A.T. maar moet hij deze over de verkochte goederen wel afdragen toch? Belastingdienst
  8. Stel je koopt iets in voor 50 euro (BTW vrij) en de verkoopprijs bedraagt 100 euro dan is de marge 2.0 echter moet je over die 100 euro nog 19% BTW betalen en is jou verkoopprijs dus eigenlijk 81 euro en 19 euro voor de belasting. Uiteindelijk heb je 31 euro verdient (waar je alle door jou genoemde kosten nog van moet betalen). Je draait dan een BM van 31%, het is voor jou van belang dit percentage zo hoog mogelijk te krijgen, dit betekent onderhandelen met degene waarvan jij je spullen betrekt. En dus goedkoper gaat inkopen! Hoe meer BTW je moet betalen aan het einde van het kwartaal, des te beter dit dus is.
  9. Beste Elon, - Uit ervaring in onze shop is gebleken dat verzendkosten uit den boze zijn! Beter je product prijs iets plussen en gratis gaan verzenden. Al is het maar voor het gevoel van je klant. Wij hebben een verhoging van +/- 40% verkoop op artikelen onder de € 50,- sinds wij gratis verzenden hebben doorgevoerd. - Je spreekt over betaalgemak, maar het duurt mij veel te lang voordat ik eindelijk die bonen bestelt en afgerekend heb. One Step Check out zeker gaan toevoegen. - Je aanbiedingen vind ik erg mooi, alleen jammer dat ik er zo laat achter kwam dat je überhaupt aanbiedingen hebt. Staan er laag op de pagina, misschien handig dit verticaal te tonen zodat dit gelijk opvalt. - De samples vind ik één van de beste opmerkingen tot nu toe, volgens mij zijn deze al toegevoegd in je aanbiedingen? Goed gedaan. - De koffiebonen op de achtergrond, mag ik persoonlijk wel. Zou wel iets meer warmte en genot willen voelen. al is dit onwijs moeilijk uit te beelden... ??? - Blijf werken aan je vindbaarheid! o.b.v. bijvoorbeeld: koffie kopen, koffie online bestellen (kopen), verse koffie, lekkere koffie, koffiebonen kan ik je op de eerste pagina niet vinden. - Mijn ogen focussen zich gelijk op de menubalk en ik vind hier alle algemene zaken, behalve waar het daadwerkelijk omdraait... Koffie met een dropdown van producten / aanbiedingen? - Jullie staan aangemeld bij Twitter, Facebook etc. maar doe hier wel iets mee! Door Twitter word je erg goed geïndexeerd! Lijkt negatief, is het alleen niet. Vormgeving, usability is aanmerkelijk beter dan bij heel veel shops die ik gezien heb. Het is duidelijk dat jullie hier veel tijd en aandacht in hebben gestoken. Ben van mening dat dit goed van de grond te krijgen is! Nu je promotie nog. Al ideeën over? Heel veel succes!
  10. @Luuc, bedankt voor je mening c.q. feedback, goede punten ook * Je hebt helemaal gelijk, voor wat betreft de homepage. Deze gaan we in de komende weken zeker refreshen en verbeteren. * Het klikbaar maken van de tekst me "gratis verzenden" gaan we ook doorvoeren. * De aanbiedingen komen te staan in onze outlet. @ EdJ, je bent koploper hoor met je feedback, bedankt voor de tijd en energie. * Wel leuk dat jij de homepage weer anders beoordeelt dan anderen en dat het jou gelijk opvalt wat er mee wordt bedoeld, al snappen wij de positieve kritiek zeker. * De vertalingen van alle producten gaat zeker nog gebeuren, even kwestie prioriteiten stellen. * Onze doelgroep is heel specifiek alsook de ski's, de meeste klanten die bij ons komen weten precies wat ze willen. * FAQ, contact en klantenservice hebben wij dankzij jou gelijk aangepast, super gezien! * Twitter en facebook etc. staan op onze to do list. Nogmaals bedankt voor je tijd!
  11. Beetje flauw en geeft een terug naar de basisschool gevoel. Kom wekelijks op higherlevel en inderdaad posten is niet mijn favoriete bezigheid, lezen daarentegen wel. Als het niet bevalt stuur dan een pm of iets in die trend om te denken in oplossingen.... Desalniettemin ook veel positieve feedback! @ mikki1974: Veel antwoorden van vorig jaar hebben wij proberen te verwerken in de site en deze is ook een stuk gebruiksvriendelijker geworden dan verleden jaar. De homepage moeten we zeker nog iets mee, hier moet iets meer duidelijk gemaakt worden en dit zijn wij ons bewust. Enkel zijn er veel zaken welke voor nu prioriteit hebben en helaas altijd dat tijdgebrek, dit is zeker vervelend m.b.t. klanten reacties, reviews meer productinformatie etc. bedankt voor je feedback. @ eentje: punt 1-4 en 9-10 gaan wij eens even testen. punt 5: dit is een overjarig model waar nog maar een soort en één maat van over jas punt 6: goed punt, hier maar eens even over nadenken punt 7: eind van deze week is de collectie binnen en worden de foto's geschoten punt 8: voor een groot aantal producten komt er eind deze maand een fotoshoot in reallife, zo moet het er ongeveer uitgaan zien. bedankt voor je zinvolle bijdrage. @Libertes: Inderdaad de afbeelding is niet klikbaar dat moet gefixed worden! En de frontpage moet meer gaan vertellen.... leuke uitdaging! Bedankt voor je goede tip!
  12. Hoi iedereen! We zijn weer een jaar verder met onze webwinkelen ik moet zeggen wij zijn super tevreden met de shop die er nu ligt. Maar dat wil niet zeggen dat alles even goed is! Er zijn nog voldoende zaken welke verbetering behoeven en ook gaan krijgen in de toekomst. Zo hebben wij dit jaar ook een engelse versie draaien van snowcountry, waar wij gezien onze (buitenlandse) doelgroep veel van verwachten, taalfouten en geregeld een slechte vertaling nog even daargelaten. Graag dagen wij jullie net als vorig jaar uit onze shop eens flink door te lichten op alle mogelijke zaken, zodat wij ons weer kunnen verbeteren. De 3 beste reageerders .... krijgen uiteraard weer een colle beanie of t-shirt naar keuze! Because winter is coming! Groet, //Dennis Snowcountry.nl
  13. Thanks voor de tips. Seo is een continue proces, we hebben al een aantal grote stappen gemaakt die tot ca 3x meer organic traffic hebben geleid. We kunnen hier echter nog veel winnen. Mbt conversie moeten we zeker nog veel sleutelen. Grootste pijnpunt is in mijn ogen nu het gebrek aan productbeschrijvingen, detailfotos én randinfo. Zeker, super. Zeker icm wat gekochte modules werkt het enorm goed. Vanuit ontwikkelaarsoogpunt vind ik de technische documentatie wat beperkt. Verder moet de community op dat gebied ook nog groeien. We willen bijvoorbeeld in het programmaoverzicht het aantal kleuren waarin een product beschikbaar is tonen, hier is echter wel wat stevig maatwerk voor nodig. Bij het ontwikkelen van dit maatwerk mis ik wat documentatie mbt de interne werking van Ten eerste willen we de overzichtspagina;s niet te druk maken en de aandacht op de producten focussen. Daarnaast zijn vrijwel al onze producten "configurable products". Dit houd in dat je altijd een maat en/of kleur moet selecteren vóór het product in de winkelwagen geplaatst kan worden. Je moet dan sowieso naar de productpagina. De shared hosting pakketten zijn niet geschikt voor magento. Veel van de limieten zoals chache groottes van mysql en php zijn niet afgestemd op Magento. Magento is een relatief 'zwaar' pakket dat dan niet zo lekker draait. Als we bijvoorbeeld een grote lijst met producten importeren of muteren kan het zijn dat we tegen het max. aantal uitgevoerde (sql) querys/h aanlopen. We zijn nu bezig met het migreren naar Byte. De kopie van onze productieomgeving is daar 3x zo snel als de vergelijkbare omgeving bij leaseweb. Het hostingpakket bij byte is speciaal afgestemd op magento en dat is te merken. Nadeel is dat de prijs wel aanzienlijk hoger is.
  14. Frans Sijtsma en Bas van Langen hebben in onze ogen een beanie verdiend met hun toegevoegde waarde. Desalniettemin hebben wij nog 1 unieke code over voor tips waar wij echt iets aan hebben en in de toekomst aan kunnen gaan werken! Dus mochten jullie nog goede ideeën en opmerkingen hebben, dan horen wij het graag! Check mijn sig voor de webshop
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.