Naar aanleiding van het kritische topic van Lionyx wat ik met veel genoegen heb gevolgd, zou ik jullie willen vragen of jullie met recht willen schieten op onze webshop. www.snowcountry.nl
Ter informatie:
Met Snowcountry richten we ons op de gepassioneerde skiër en boarder met een voorliefde voor poeder, het park en hoge bergen ver weg van de pistes. Wij vinden het erg belangrijk om producten te leveren waar we echt achter staan. Producten die we zelf kennen uit het wereldje of, liever nog, zelf getest hebben. wij zijn op dit moment nog in gesprek met verschillende merken om deze toe te voegen aan onze shop. De concurrentie die we in de Benelux hebben is ons inziens zeer gering, veel producten die wij voeren zijn niet of nauwelijks verkrijgbaar in (web)winkels.
Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:
Wij hebben twee jaar geleden het idee gekregen om een webwinkel te lanceren n.a.v. backcountry.com, o.i. één van de beste webwinkels wereldwijd. Veel merken die zij voeren zijn vanwege importheffingen en verzendkosten gewoon niet interessant om naar Nederland te halen. Aangezien wij al jaren actief zijn in de ski- en boardwereld kennen wij de meeste fabrikanten, importeurs en agencies ook buiten Nederland en hebben wij o.b.v. ons businessplan en budget selectief gezocht naar merken welke wij willen voeren, sinds 7 oktober 2009 zijn wij online. Veel merken en producten zullen in de loop van de tijd nog toegevoegd worden.
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:
Veel gave wintersportmerken zijn niet of nauwelijks verkrijgbaar in Nederland, hier springen wij graag op in.
Salomon als voorbeeld is erg bekend, maar heeft één kledinglijn welke nergens in de Benelux wordt aangeboden, maar wel bij ons.
Tevens heeft Snowcountry.nl de ambitie om de grootste (Free-)Ski en Snowboard webshop van in eerste instantie de Benelux te worden.
Hoe is dit anders dan bestaande concepten:
Met Snowcountry richten we ons op de gepassioneerde skiër en boarder met een voorliefde voor poeder, het park en hoge bergen ver weg van de pistes. Volgens ons zijn wij de eerste web(winkel) die zich alleen richt op de combinatie van (Free) ski- en snowboard markt.
Wat voor feedback hoop je te krijgen:
Hoe wij het beste onze klanten kunnen benaderen, kunnen aantrekken en zodoende optimaal kunnen bedienen.
Eerste subvraag.. Hoe belangrijk vindt de consument dus jij het dat een webwinkel is aangesloten bij een belangenorganisatie als thuiswinkel.org?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
All-Summits
All-Summits
Omschrijving van je concept:
Beste allemaal,
Naar aanleiding van het kritische topic van Lionyx wat ik met veel genoegen heb gevolgd, zou ik jullie willen vragen of jullie met recht willen schieten op onze webshop. www.snowcountry.nl
Ter informatie:
Met Snowcountry richten we ons op de gepassioneerde skiër en boarder met een voorliefde voor poeder, het park en hoge bergen ver weg van de pistes. Wij vinden het erg belangrijk om producten te leveren waar we echt achter staan. Producten die we zelf kennen uit het wereldje of, liever nog, zelf getest hebben. wij zijn op dit moment nog in gesprek met verschillende merken om deze toe te voegen aan onze shop. De concurrentie die we in de Benelux hebben is ons inziens zeer gering, veel producten die wij voeren zijn niet of nauwelijks verkrijgbaar in (web)winkels.
Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:
Wij hebben twee jaar geleden het idee gekregen om een webwinkel te lanceren n.a.v. backcountry.com, o.i. één van de beste webwinkels wereldwijd. Veel merken die zij voeren zijn vanwege importheffingen en verzendkosten gewoon niet interessant om naar Nederland te halen. Aangezien wij al jaren actief zijn in de ski- en boardwereld kennen wij de meeste fabrikanten, importeurs en agencies ook buiten Nederland en hebben wij o.b.v. ons businessplan en budget selectief gezocht naar merken welke wij willen voeren, sinds 7 oktober 2009 zijn wij online. Veel merken en producten zullen in de loop van de tijd nog toegevoegd worden.
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:
Veel gave wintersportmerken zijn niet of nauwelijks verkrijgbaar in Nederland, hier springen wij graag op in.
Salomon als voorbeeld is erg bekend, maar heeft één kledinglijn welke nergens in de Benelux wordt aangeboden, maar wel bij ons.
Tevens heeft Snowcountry.nl de ambitie om de grootste (Free-)Ski en Snowboard webshop van in eerste instantie de Benelux te worden.
Hoe is dit anders dan bestaande concepten:
Met Snowcountry richten we ons op de gepassioneerde skiër en boarder met een voorliefde voor poeder, het park en hoge bergen ver weg van de pistes. Volgens ons zijn wij de eerste web(winkel) die zich alleen richt op de combinatie van (Free) ski- en snowboard markt.
Wat voor feedback hoop je te krijgen:
Hoe wij het beste onze klanten kunnen benaderen, kunnen aantrekken en zodoende optimaal kunnen bedienen.
Eerste subvraag.. Hoe belangrijk vindt de consument dus jij het dat een webwinkel is aangesloten bij een belangenorganisatie als thuiswinkel.org?
www.snowcountry.nl, trailcountry.nl, www,snowboots-shop.nl, shop.wepowder.nl
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/23256-onze-webwinkel-door-de-molen-snowcountrynl/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
36 antwoorden op deze vraag