• 0

Import Peru

Ik kan via een exporteur in Peru levende discus vissen hier heen halen.

Het gaat hierbij om vijftien vissen verpakt in drie piepschuim dozen.

Het is voor mij een probeersel en in eerste instansie voor eigen gebruik.

Heeft iemand een idee over de benodigde papieren op schiphol,

en de kosten die hierbij komen kijken?

Of weet iemand een goed en vooral betaalbaar agentschap die dit voor mij kan regelen?

Ik heb het via de douane geprobeerd maar die stuurt mij weer door naar de voedsel autoriteit enzovoorts.

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

1 antwoord op deze vraag

  • 0
Het is voor mij een probeersel en in eerste instansie voor eigen gebruik.

Beste Gh, in dat geval is het op dit moment nog geen ondernemers(gerelateerde) vraag. Dit topic gaat daarom op slot.

 

Ik heb het via de douane geprobeerd maar die stuurt mij weer door naar de voedsel autoriteit enzovoorts.

De voedsel en waren autoriteit gaat inderdaad over de import van leven dieren, dus dat lijkt me een zeer zinnige en nuttige tip om op te volgen. Als je op google zoekt op "levende vissen importeren" is dit ook één van de eerste links : de VWA Import Veterinair Online, met antwoord op al je vragen

 

Welkom bij Import Veterinair Online.

 

Dit systeem helpt u bij invoer van veterinaire producten of levende dieren in de Europese Unie.

 

Import Veterinair Online geeft, na beantwoording van enkele vragen, antwoord op de vraag of invoer in de Europese Unie mogelijk is.

 

Daarnaast toont het systeem informatie over aanvullende eisen die aan uw veterinaire producten of levende dieren gesteld worden voor invoer.

 

De applicatie wordt continu bijgewerkt door medewerkers van de Voedsel en Waren Autoriteit. Zij dragen er zorg voor de applicatie zo actueel en accuraat mogelijk te houden. Desondanks blijven type- en interpretatiefouten mogelijk. Vandaar dat u ook verwijzingen naar de relevante wetgeving terugvindt. Deze wetgeving is uiteraard altijd leidend.

Ik adviseer over en bemiddel in verzekeringen voor ondernemers en bedrijven.

Vragen of offertes?  Contact

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    10 leden, 217 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 80.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.