Over webshops hebben we hier al heel veel gesproken.
Mijn specifieke vraag vandaag gaat over het verschil tussen een normale webshop die 'zegt' "Dank voor uw bestelling en wij gaan zsm leveren" en de klantvriendelijke webshop die zegt "Dank voor uw bestelling en conform uw wens zullen wij deze zaterdagochtend afleveren op uw afleveradres-2., zijnde Mark1".
Mijn vragen:
- Wie heeft z'n webshop voorzien van aflevertijden(tijdsblokken) en/of afleverlocaties en kan iets vertellen over zijn ervaringen ?
- Heeft iemand een idee wat het aan extra verkoop kan opleveren als je overgaat tot aflevertijden/punten of is het een nice-to-have zonder noemenswaardige extra verkoop ?
- Met welke logistieke partners kun je momenteel afspraken maken inzake aflevertijden/afleverpunten ?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
LittleBit
LittleBit
Over webshops hebben we hier al heel veel gesproken.
Mijn specifieke vraag vandaag gaat over het verschil tussen een normale webshop die 'zegt' "Dank voor uw bestelling en wij gaan zsm leveren" en de klantvriendelijke webshop die zegt "Dank voor uw bestelling en conform uw wens zullen wij deze zaterdagochtend afleveren op uw afleveradres-2., zijnde Mark1".
Mijn vragen:
- Wie heeft z'n webshop voorzien van aflevertijden(tijdsblokken) en/of afleverlocaties en kan iets vertellen over zijn ervaringen ?
- Heeft iemand een idee wat het aan extra verkoop kan opleveren als je overgaat tot aflevertijden/punten of is het een nice-to-have zonder noemenswaardige extra verkoop ?
- Met welke logistieke partners kun je momenteel afspraken maken inzake aflevertijden/afleverpunten ?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/41855-verbeterde-webshop-met-aflevertijden-afleverlocaties/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
6 antwoorden op deze vraag