Een tijdje geleden kwam ik op een idee om een website te beginnen waarop ondernemers uit Harlingen en omstreken een link naar hun eigen site of een reclame banner kunnen plaatsen tegen een gering bedrag per jaar.
De site zal www.ondernemendharlingen.nl heten.
Gelijk op internet gekeken of de domeinnaam bezet was, het was niet zo dus die heb ik geregistreerd. Ben nu al lekker tweeweken bezig met het uitwerken van het idee. Laatst kwam ik toevallig op internet een ander bedrijf die ondernemendnederland heet. Ze hebben ook ondernemend-friesland.nl al gereserveerd. Omdat een van de diensten die zij aanbieden bijna hetzelfde als die van mij is vroeg ik me dus af of ik er geen "gedonder"mee krijg als ik dus met mijn www.ondernemendharlingen.nl ga beginnen.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
sakudaman
sakudaman
Hallo,
Een tijdje geleden kwam ik op een idee om een website te beginnen waarop ondernemers uit Harlingen en omstreken een link naar hun eigen site of een reclame banner kunnen plaatsen tegen een gering bedrag per jaar.
De site zal www.ondernemendharlingen.nl heten.
Gelijk op internet gekeken of de domeinnaam bezet was, het was niet zo dus die heb ik geregistreerd. Ben nu al lekker tweeweken bezig met het uitwerken van het idee. Laatst kwam ik toevallig op internet een ander bedrijf die ondernemendnederland heet. Ze hebben ook ondernemend-friesland.nl al gereserveerd. Omdat een van de diensten die zij aanbieden bijna hetzelfde als die van mij is vroeg ik me dus af of ik er geen "gedonder"mee krijg als ik dus met mijn www.ondernemendharlingen.nl ga beginnen.
Kan iemand mij hierover wat advies geven?
Alvast bedankt.
www.ondernemendharlingen.nl
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/4188-bedrijfsnaam-probleem/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
9 antwoorden op deze vraag