• 0

WVJVM technisch facilitair dienstverlener site update

Omschrijving van je concept:

Ondanks de harde tegenwind die er nu waait zie ik redelijk veel kansen om mijn bedrijf uit te blijven voeren,mede mogelijk gemaakt door een zijdelings een persoon aan te hebben getrokken met een zeer kritisch oog.

Een van de eerste dingen die we hebben uitgevoerd is de teksten te veranderen van mijn webite, www.droogmaken.nl.

 

Ik zou graag iedereen willen uitnodigen om nogmaals met een kritisch oog te willen komen kijken en graag dan ook een ongezouten mening willen ontvangen.

 

De site is nog niet helemaal af, maar in mijn optiek zijn we goed bezig.

 

Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:

De oude lange teksten vervangen door korte en bondige teksten.

 

Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:

Om een ieder begrijpend te bereiken, zowel particulieren als bedrijven.

 

Hoe is dit anders dan bestaande concepten:

Bij een colleaga bedrijf las ik; Als werkzaamheden verkeerd worden uitgevoerd kunnen wij dat niet herstellen.

 

Dat is vreemd omdat wij als bedrijven onze werkzaamheden vaak uit fouten halen.

 

Wat voor feedback hoop je te krijgen:

Vooral ongezouten meningen van zowel kenners en leken, nodig om de uiteindelijke site in de juiste vorm te kunnen gieten.

 

 

Maak niet steeds dezelfde fout............er is keus genoeg

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

15 antwoorden op deze vraag

  • 0

Beste Franck,

 

heb je of hebben jullie ook een ondernemingsplan voor de groeiende onderneming opgesteld?

 

Ik denk dat het veel interessanter is om feedback te vragen op een combinatie van bedrijfsvoering (aanbod van diensten) en website. Op de site worden nu vooral problemen benoemd en niet zo zeer diensten of oplossingen genoemd of getoond die je aan wilt bieden.

 

Zorg voor goede basisinformatie wie, wat, waar, wanneer? Hoe? Kosten? Probeer ook zeker de gebruikte domeinnaam te verbinden met de bedrijfsnaam, dat is nu onduidelijk.

 

Groet,

 

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 0

Beste Highio,

 

Dank voor je antwoord, bedrijfsmatig herstellen wij die problemen die worden genoemd, de problemen die worden hersteld zijn niet eenvoudig en kort te verwoorden doordat elke situatie weer anders is. Ik heb ook geprobeerd om op de stoel van een klant te gaan zitten.

 

Over het domeinnaam wordt al lang een discussie gevoerd; de een vind het geweldig en de ander niet. Bij het noemen van de naam is de reactie vaak dat het makkelijk te onthouden is en er een link wordt gelegd tussen vochtproblemen en het verhelpen.

 

Maar het helpt om er goed over na te denken, dank je wel.

Maak niet steeds dezelfde fout............er is keus genoeg

Link naar reactie
  • 0

Je site is je online visitekaartje en dat kan veel duidelijker en concreter ingericht worden.

 

Waar ben je actief? Oosthuizen zegt maar weinig mensen iets.

 

Groet,

 

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 0

Op zich is het goed om de problemen te benoemen waar je een oplossing voor kunt bieden. Maar ik kom op je site nu te weinig onderbouwing tegen dat jij daar inderdaad de juiste partij voor bent.

 

Verder ben je erg anoniem, dat geeft te weinig vertrouwen.

 

Je pagina met "links" verbaast mij. Waarom prominent als eerste een link naar Google? En een link naar de plaatselijke ondernemersvereniging, wat heb ik daar als bezoeker van je site aan? En wat voor rol heb jij gespeeld bij de Noord-Zuidlijn?

 

Gelukkig heb je dan wel weer gevoel voor humor, als ik het linkje naar buienradar.nl zie staan ... ;D

 

En misschien kan die persoon met dat "zeer kritische oog" nog even naar de tik- en taalfouten kijken.

Link naar reactie
  • 0

Je site is je online visitekaartje en dat kan veel duidelijker en concreter ingericht worden.

 

Waar ben je actief? Oosthuizen zegt maar weinig mensen iets.

 

Groet,

 

Highio

 

Ik ga dit meenemen :)

Maak niet steeds dezelfde fout............er is keus genoeg

Link naar reactie
  • 0

Op zich is het goed om de problemen te benoemen waar je een oplossing voor kunt bieden. Maar ik kom op je site nu te weinig onderbouwing tegen dat jij daar inderdaad de juiste partij voor bent.

 

Als je dat comtinu vermeld, wordt dat dan niet erg overdreven?

 

 

 

Verder ben je erg anoniem, dat geeft te weinig vertrouwen.

 

In welk opzicht bedoel je dat?

 

 

 

Je pagina met "links" verbaast mij. Waarom prominent als eerste een link naar Google? En een link naar de plaatselijke ondernemersvereniging, wat heb ik daar als bezoeker van je site aan? En wat voor rol heb jij gespeeld bij de Noord-Zuidlijn?

 

Daar hebben we werkzaamheden verricht, maar dat komt dus slecht over. Nadeel van dit werk, het wodt nooit benoemd ;)

 

 

 

Gelukkig heb je dan wel weer gevoel voor humor, als ik het linkje naar buienradar.nl zie staan ... ;D

;D

 

 

 

En misschien kan die persoon met dat "zeer kritische oog" nog even naar de tik- en taalfouten kijken.

 

Dat vind ik een hele mooie! Met 4 mensen gekeken en toch wat gemist. Ik ga zoeken, dank je wel :)

Maak niet steeds dezelfde fout............er is keus genoeg

Link naar reactie
  • 0

Op zich is het goed om de problemen te benoemen waar je een oplossing voor kunt bieden. Maar ik kom op je site nu te weinig onderbouwing tegen dat jij daar inderdaad de juiste partij voor bent.

Als je dat comtinu vermeld, wordt dat dan niet erg overdreven?

 

Je moet ook niet continu vermelden dat je de juiste partij bent, maar dat laten zien door kennis en portfolio.

 

Verder ben je erg anoniem, dat geeft te weinig vertrouwen.

In welk opzicht bedoel je dat?

 

Ik zie geen adres, alleen een 06-nummer, geen KvK nummer.

 

En wat voor rol heb jij gespeeld bij de Noord-Zuidlijn?

Daar hebben we werkzaamheden verricht, maar dat komt dus slecht over. Nadeel van dit werk, het wodt nooit benoemd

 

Aan jou dus de schone taak om dat wel te doen.

Link naar reactie
  • 0

Ik zou foto's willen zien van oplossingen,beeldmateriaal. Een duidelijker plaatje voor me zien wat jullie doen.

 

Inderdaad - ik zie wel een hoop foto's van lekkages, maar niet wat er vervolgens aan gedaan is.

 

Kan natuurlijk zijn dat je dat materiaal niet voor handen hebt, maar ik zou bij een volgende klus gewoon een serie foto's voor-tijdens-na maken zodat iemand meteen kan zien wat er nou gebeurd bij zo'n lek in de vloer, en hoe het eruit ziet na reparatie.

 

Qua website zou ik het verder iets anders indelen: niet een klein vast kader met een scrollbaar deel erin, maar gewoon de benodigde ruimte gebruiken.

 

De domeinnaam vind ik overgiens wel leuk gevonden - blijft lekker hangen. Zet echter wel je volle bedrijfsgegevens op de website, bijvoorbeeld onder contact. Vermelden van kvk nummer is bijvoorbeeld verplicht, maar het geeft ook wat meer vertrouwen, losse 06 nummers zeggen niet zoveel.

Link naar reactie
  • 0

 

 

Ik zie geen adres, alleen een 06-nummer, geen KvK nummer.

 

 

Aan jou dus de schone taak om dat wel te doen.

 

Het 06 nummer staat op de contact pagina, maar inderdaad erg summier.

Maak niet steeds dezelfde fout............er is keus genoeg

Link naar reactie
  • 0

Ik zou foto's willen zien van oplossingen,beeldmateriaal. Een duidelijker plaatje voor me zien wat jullie doen.

 

Inderdaad - ik zie wel een hoop foto's van lekkages, maar niet wat er vervolgens aan gedaan is.

 

Kan natuurlijk zijn dat je dat materiaal niet voor handen hebt, maar ik zou bij een volgende klus gewoon een serie foto's voor-tijdens-na maken zodat iemand meteen kan zien wat er nou gebeurd bij zo'n lek in de vloer, en hoe het eruit ziet na reparatie.

 

Qua website zou ik het verder iets anders indelen: niet een klein vast kader met een scrollbaar deel erin, maar gewoon de benodigde ruimte gebruiken.

 

De domeinnaam vind ik overgiens wel leuk gevonden - blijft lekker hangen. Zet echter wel je volle bedrijfsgegevens op de website, bijvoorbeeld onder contact. Vermelden van kvk nummer is bijvoorbeeld verplicht, maar het geeft ook wat meer vertrouwen, losse 06 nummers zeggen niet zoveel.

 

 

Foto's moeten inderdaad nog worden geplaatst, ikzelf dacht maximaal 2 per tekst en soort van voor en na. Ook de verdere gegevens zullen we gaan aanvullen :)

 

Maak niet steeds dezelfde fout............er is keus genoeg

Link naar reactie
  • 0

Als ik je site zo even snel bekijk, dan heb ik meer het idee dat het een site voor een uitvaartbedrijf is. Het straalt geen vochttechniek uit.

 

http://dryfast.nl/ bijvoorbeeld doet het veel beter, daar zie je direct machines, bouwlocatie en een druppel water.

 

 

Hij komt inderdaad enigzins somber over, maar Dryfast is een bedrijf wat bouwdrogers leverd, mijn bedrijf verhelpt/behandelt lekkage's. :)

 

Maak niet steeds dezelfde fout............er is keus genoeg

Link naar reactie
  • 0

De url droogmaken.nl is ijzersterk. Ik kreeg er meteen een beeld bij van stoere Nederlandse aanpak met knipoog.

 

Die knipoog mis ik echter heel erg in de website.

De teksten zijn droog, maar dan op de niet stoere manier, de site is grauw terwijl betonuitstraling dat niet hoeft te zijn.

Rood hoort volgens mij niet thuis in een site waar topkwaliteit wordt aangeboden. (rood wordt het meest gebruikt om juist lage prijzen te sugegreren)

 

Even een voorzet van wat ik zou verwachten op de homepage:

 

_____________________________________________________

Welkom bij droogmaken.

 

Heeft u problemen met vocht in of om uw pand?

 

Droogmaken maakt de boel droog en zorgt dat het droog blijft!

 

Neem contact met ons op voor een vrijblijvende kennismaking, bel 0123 456 789

 

Droogmaken. Een oplossing voor elk vochtprobleem in gebouwen.

_____________________________________________________

 

Ik denk dat je erg gebaat bent om de site door een ontwerper te laten vormgeven en door een tekstschrijver te laten bijwerken.

Ook zou ik overwegen om droogmaken te gebruiken als handelsnaam. Staat echt geweldig op je bus of vrachtwagen als die bij een klus voor de deur staat.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    3 leden, 152 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.