Wat is de standaard om om te gaan met verzuim uurtjes?
Zij is vorige week bijvoorbeeld 2,5 tijdens werktijd weggeweest voor dokter bezoek.
Is het normaal dat ik dit uit coulance niet moet gaan compenseren en dat ze die 2,5 niet hoeft in te halen?
Is hier een soort vuistregel voor?
Ze heeft bijvoorbeeld vorige week ook 2 over uren gedraaid. kan ik dit nu direct tegen elkaar wegstrepen of heeft ze ondanks het verzuim voor het dokter bezoek nu door de 2 overuren 'recht' op 2 vrije uurtjes?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
B888-888
B888-888
Ik heb 1 FTE in dienst.
Wat is de standaard om om te gaan met verzuim uurtjes?
Zij is vorige week bijvoorbeeld 2,5 tijdens werktijd weggeweest voor dokter bezoek.
Is het normaal dat ik dit uit coulance niet moet gaan compenseren en dat ze die 2,5 niet hoeft in te halen?
Is hier een soort vuistregel voor?
Ze heeft bijvoorbeeld vorige week ook 2 over uren gedraaid. kan ik dit nu direct tegen elkaar wegstrepen of heeft ze ondanks het verzuim voor het dokter bezoek nu door de 2 overuren 'recht' op 2 vrije uurtjes?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/42134-verzuim-uurtjes-1fte-compensatie/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
5 antwoorden op deze vraag