ik ben bezig een eigen onderneming op te starten. Mjin vriend wil strax ook iets beginnen (gewoon voor d'rbij, net als ik) maar wel op een ander gebied. Zou ik dit tzt bij mijn eigen bedrijf kunnen toevoegen of moet hij zelf gaan inschrijven bij de KvK?.
Misschien een VOF oprichten? maar kan 't ook een eenmanszaak blijven en dat ik de eigenaar ben?!. Mijn bedrijfsnaam pas ik er op aan, zodat ik meerdere diensten kan aanbieden. Ik wil nl. in de toekomst er nog meer bij gaan doen, ook op een ander gebied (wat een wilde plannen heb ik toch ::) )
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
ineke
ineke
ik ben bezig een eigen onderneming op te starten. Mjin vriend wil strax ook iets beginnen (gewoon voor d'rbij, net als ik) maar wel op een ander gebied. Zou ik dit tzt bij mijn eigen bedrijf kunnen toevoegen of moet hij zelf gaan inschrijven bij de KvK?.
Misschien een VOF oprichten? maar kan 't ook een eenmanszaak blijven en dat ik de eigenaar ben?!. Mijn bedrijfsnaam pas ik er op aan, zodat ik meerdere diensten kan aanbieden. Ik wil nl. in de toekomst er nog meer bij gaan doen, ook op een ander gebied (wat een wilde plannen heb ik toch ::) )
Groet,
Ineke.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/4236-meerdere-ondernemingen-of-alles-samen-bij-inschrijving-kvk/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
3 antwoorden op deze vraag