Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
member123
member123
Nu ik met mijn bedrijf een hele nieuwe start maak ben ik ook veel oude contracten aanhet herzien.
Zo gebruik ik tot u toe exact online voor administratie maar vind dat vrij duur (ongeveer 900 euro per jaar).
Nu zoek ik dus naar geschikt nieuw administratie/boekhoud pakket.
Echter vroeg ik me af of ik niet direct over zou kunnen gaan op een papierloze administratie.
Dus binnenkomende facturen inscannen en direct in administratie pakket opslaan en koppelen aan boeking.
Dit zodat factuur lijd bij boeking is en altijd digitaal beschikbaar vanafelke locatie.
En uiteraard dat ik papiere versie kan weggooien.
Wat ik begreep zou dit toegestaan zijn, maar wat zijn hier de verdere implicaties van en waar moet ik dan verder opletten?
En welke software zou hiervoor geschikt zijn?
Wie heeft hier ervaring mee?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/42449-papierloze-administratie/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
6 antwoorden op deze vraag