• 0

Verkeerd Salaris opgegeven, pas verrekend over 2 maanden

Beste Leden,

 

Op dit moment zit ik met een vraagstuk waar ik zelf niet uitkom en hoop hier op antwoorden en uitleg.

 

Op dit moment werk ik bij bedrijf X. Ik heb geen vast contract. Ik krijg voor mijn werkzaamheden parttime 500 euro in de maand.

Nu is dit mijn eerste maand en vroeg aan de accountant of het klopt dat ik 500 euro in de maand zou krijgen. Zij zei vervolgens dat er maar 300 euro stond en ze het niet meer recht kon trekken omdat de belastingen, lonen e.d. (moeilijk moeilijk) al waren ingeboekt en opgegeven voor zowel deze maand als de volgende maand. Ik zou dus pas in oktober de overige 200 euro kunnen ontvangen...

 

Is dit zomaar mogelijk? Er moet toch wel een manier zijn dat ik aan het eind van de maand alsnog gewoon 500 euro kan krijgen of op zijn minst in de maand september? Die 200 euro heb ik hard nodig en ik kan niet zomaar tot eind oktober wachten.

 

 

Ik hoop op jullie hulp

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

2 antwoorden op deze vraag

  • 0

Beste Ronald,

 

Hoe vervelend ook, dit is een ondernemersforum dat ondernemersvragen behandeld.

 

Jouw vraag valt daar niet binnen en dus gaat het topic op slot.

 

Wellicht kun je op andere fora een antwoord op je vraag vinden of zijn er leden die via pm nog toelichting geven.

 

Het topic zal in de loop van de dag worden verwijderd.

 

Frans Sijtsma

Higherlevel.nl

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    3 leden, 220 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 80.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.