Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Prodat
Prodat
Hallo HL-ers,
Over 2 weken gaat mijn nieuwste webshop open.
Deze webshop is volledig gericht op de zakelijke markt, particulieren kunnen niets met onze producten.
Nu had ik het idee om een live chat te plaatsen...
Ik ben wel benieuwd wat jullie van zo'n functie vinden?
Voordelen.
- klant heeft binnen 1 muisklik contact, wat weer een email openen scheelt.
- stukje service en bereikbaarheid naar de klant.
- direct antwoord op de vraag.
Nadelen.
- er zal bijna continue een persoon hier mee bezig moeten zijn, zeer tijdrovend.
- vragen worden gesteld, welke al overduidelijk in de FAQ staan.
Graag jullie kijk hier op.
Zelf zie ik het steeds vaker op consumenten webshops, vinix bijv.
Snel even een vraag in het chat venster typen en binnen een paar minuten een antwoord.
Hier zit een heel web team achter, maar het neemt wel de drempel weg van het mailverkeer.
Wat vinden jullie?
Groeten,
[titel aangepast - mod]
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
10 antwoorden op deze vraag