• 0

hulp bij offerte

Hallo allemaal,

 

Ik moet een offerte maken voor een energiebedrijf, hierbij moet ik het product ook monteren op locatie. Ik kan precies inschatten hoeveel werk dit is maar het probleem is dat ik bij dit bedrijf nooit zeker ben of ik de hele dag kan werken.

 

Dit komt vooral doordat ik hier niet zonder begeleiding vanuit hun bedrijf mag werken. Het is goed mogelijk dat na een paar uur werk die mensen weg moeten voor een storing of iets dergelijks en ik pas een aantal dagen later weer op die locatie aan de slag kan. Jullie begrijpen dat het monteren dan al snel uren of dagen uitloopt.

 

Met welke pakkende zin kan ik dit probleem benoemen in mijn offerte zodat ik dan meerprijs voor de extra uren en gereden kilometers mag rekenen?

Ik zit al een tijdje op google te zoeken maar ik vindt het nergens in een offerte benoemd..

 

Alvast bedankt voor de hulp :)

 

ps Ik weet niet zeker of ik deze vraag in het juiste forum gedeelte post?

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

7 antwoorden op deze vraag

  • 1

"In eerste instantie ga ik ervan uit dat de werkzaamheden binnen de gestelde offerte-tijd in één sessie kunnen worden uitgevoerd." "Indien deze sessie, vanwege Uw interne organisatie, moet worden onderbroken, zullen de daardoor ontstane extra kosten, tevens in rekening worden gebracht."

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    2 leden, 162 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.