• 0

Op zoek naar blogs maar resultaat ho maar

Beste allemaal,

 

Zoals jullie misschien weten ben ik de eigenaar van de webwinkel die je in mijn handtekening kunt vinden. Ik ben al een aantal weken bezig om blogs aan te schrijven om zodoende exposure te krijgen met betrekking tot een leuk artikel. Dit uiteraard in combinatie met een eventuele review of een prijsvraag waar men kans kan maken op een van onze steps (ter waarde van 200 per stuk). Wij zijn bereid er meerdere weg te geven aan een blog alleen we krijgen 0 response. Grote blogs zijn enthousiast, maar door de grote redactie die men heeft krijg je amper reactie terug. Ik ben echt op zoek naar lifestyle en gadget blogs alleen deze zijn nogal moeilijk te vinden of ik zoek niet goed (iemand nog tips?). Vaak kom ik uit bij fashionblogs waar er talloze van zijn alleen die zoeken we dus net niet. Iemand tips hierover of is er iemand die ergens een lijntje uit kan gooien die onze producten ook zo waanzinnig cool vind? :)

 

Alvast bedankt!

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

6 antwoorden op deze vraag

  • 0

Wat voor mij persoonlijk erg goed werkt is het volgende. Probeer eerst te achterhalen wie de eigenaar van de website is of wie de juiste persoon op de redactie is die je voor het onderwerp moet benaderen.

 

Daarna ga ik op zoek naar het actieve social media profiel van deze persoon en probeer een relatie met hem op te bouwen. Begin niet direct over je eigen producten of een gastbijdrage, maar zoek interactie op basis van zijn berichten. Iets wat overigens niet altijd relevant op je business hoeft te zijn.

 

Wanneer je hem dan de vraag stelt of je hem een email mag sturen is de kans velen malen hoger dat je in ieder geval een antwoord terug krijgt. Je moet er op deze manier iets meer tijd in steken, maar het is een heel stuk effectiever dan zonder enige relatie tot een website/persoon een mail eruit sturen.

Helpt ondernemers bij het vinden van een geschikte werkplek @ Kantoorruimtevinden.nl

Link naar reactie
  • 0

Verkeerd spoor. Als jij geen blogs kan vinden die relevant zijn voor jouw aanbod, kan de eventuele belangstellende ze ook niet vinden. Neem aan dat het mensen betreft die actief met honden afstanden afleggen. Dan heb je het waarschijnlijk over bepaalde rassen, en daar zouden fora voor moeten zijn.

 

Denk Nieuwjaarsduik! Een foto-opportunity. Creëer een event of doe mee aan een bestaand event. Geef antwoord op een bogusvraag: trekken huskies beter dan herders? Laat roze poedels met een step over heggen springen. Doe je eigen Sinterklaasintocht. Recreer een romeinse arena. Maak foto's/videos en ga viraal.

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0

Thanks voor de input. Uiteraard staan we inmiddels vaak genoeg op evenementen die goed aansluiten op de doelgroep alleen willen we de mensen die ''gewoon'' een hond hebben ook kennis laten maken met onze winkel aangezien het toch echt een lifestyle product is, althans daar kun je het onder schalen of onder sport etcetera. Alleen het is verdomde lastig hier goede journalisten/blogs over te benaderen merk ik wel.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 189 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.