• 0

Artikel: "Women Lead the Startup Stats"

Hoi mede-higherlevelaars,

 

 

Onderstaand een link naar een interessant artikel in BusinessWeek over de opkomst van vrouwelijk ondernemerschap in de VS, een van mijn favoriete onderwerpen.

 

Women Lead the Startup Stats

A new study finds a boom in female entrepreneurship -- and a particularly healthy gains for minority women

 

Female entrepreneurs may once have lagged behind their male counterparts, but now they're making up for lost time. Business ownership among women in general is growing at nearly twice the rate (17%) as all businesses (9%), according to a new report released this month by the Center for Women's Business Research. And the number of businesses owned by minority women, long the smallest segment of entrepreneurship in the U.S., is growing at six times the rate of all private companies, the study found.

 

Je kunt verder lezen @ http://www.businessweek.com/smallbiz/content/nov2004/sb20041129_0100_sb013.htm

 

Met vriendelijke groet,

 

Ties

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

2 antwoorden op deze vraag

  • 0

helaas is de situatie in de US niet te vergelijken met nederland. uit ervaring weet ik dat de vrouwelijke ondernemer minstens zo goed is als de mannelijke. dit hoeft niet te betekenen dat wij al man bang hoeven te worden... we vullen mekaar denk ik goed aan....

Pitch Coach | Pitch Trainer | Public Speaker | Sparring Partner | Mentor | Pitcholoog (c)

"Your product, idea or business deserves a great pitch. I love to help you!"

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    10 leden, 203 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.