Ik heb een vraag. Ik heb de domeinnaam www.niosh.nl vastgelegd. Hierop wil ik de richtlijnen van het NIOSH (the National Institute for Occupational Safety and Health) op het gebied van maximale tilgewichten uitleggen en verduidelijken.

Ook wil ik mijn eigen interpretatie van het gebruik van deze formule in de praktijk uitleggen.

Mijn vraag is: mag dit, en hoe kan ik zorgen dat ik niet verantwoordelijk wordt voor de interpretatie als daar fouten insluipen.

Aanbevolen berichten

13 antwoorden op deze vraag

• 0

De Amerikanen klagen zelf steen en been over afkortingen die door hun overheden worden ingevoerd en over de ontoegankelijke labyrinten van websites die er door hun overheden worden gemaakt. Waarom heb je niet een wat aansprekelijker titel genomen?

Ik denk dat je zowel voor Nederland, andere EU-landen en voor de VS wel data mag plaatsen, mits je de juiste data plaatst en daarbij verwijst naar de websites waar de originele weergave is te vinden. Stuur je ze naar zo'n Amerikaans doolhof, dan haken mensen natuurlijk al snel af.

• 0
  • 0

De Niosh formule wordt in Nederland en de rest van de wereld gebruikt als norm. De wet is daarop gebaseerd.

In mijn verhaal, dat ik op de site wil zetten wordt duidelijk, dat als deze norm als leidraad wordt gehanteerd er nog veel te veel mensen in de problemen komen. Waarom ga ik uitleggen.

Mijn vraag is echter of ik hiermee problemen creëer en of en hoe ik dat kan afdekken.

• 0

Ik denk dat je idd problemen kunt verwachten.

Zoals? Op grond waarvan?

Herman: is het een site voor Nederland of mik je op een internationale doelgroep? Verbeteren de zoekresultaten als je NIOSH sec gebruikt in de domeinnaam of kan je ook zoiets als NIOSH-normen.nl inzetten als domeinnaam? Of gewoon doorlinken naar een domeinnaam die duidelijk maakt dat je niet de offiële NIOSH bent. Ik neem aan dat dat sowieso de bedoeling was...

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

• 0

Als Amerikanen dalijk met Google naar hun NIOSH willen en op Hermans site uitkomen, denk ik dat ze gaan klagen.

Klagen is niet zo´n punt. de vraag is of ze gegronde redenen hebben om te klagen.

• 0

Mijn gedachte is, dat er duizenden sites zijn die niosh ergens in hun domeinnaam hebben. Om op een redelijke plaats in google of andere zoekmachines te staan is het wel belangrijk denk ik om de korte url te gebruiken en dan inhoudelijk op de site over de NIOSH formules een verhandeling te houden. Maar misschien heb ik het mis. (Ik heb dit eerder gedaan met de site over een artikel uit het wetboek van strafrecht:: www.artikel430a.nl die na een paar weken zo goed als bovenaan staat in de zoekmachines.)

Doorlinken kan ik altijd nog doen, maar voorlopig niet.

Ik mik in eerste instantie op de Nederlandse omgeving, maar wil dit later Europees gaan uitbreiden en misschien wel wereldwijd.

• 0

Voor een Amerikaan is over een steenrandje struikelen al genoeg om een advocaat in te schakelen….

Het is dus slechts jouw mening. Niet ergens op gebaseerd of zo. Was wel aardig geweest als je je advies een beetje had kunnen onderbouwen. Bijvoorbeeld door te verwijzen naar het Nederlandse bedrijf of de domeingrabber die vanaf de domeinnaam CIA te bereiken is. De problemen die zij daar mee hebben. Of zoiets.

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

• 0

Voor een Amerikaan is over een steenrandje struikelen al genoeg om een advocaat in te schakelen….

Het is dus slechts jouw mening. Niet ergens op gebaseerd of zo. Was wel aardig geweest als je je advies een beetje had kunnen onderbouwen. Bijvoorbeeld door te verwijzen naar het Nederlandse bedrijf vanaf de domeinnaam CIA te bereiken is. De problemen die zij daar mee hebben. Of zoiets.

En toch schat ik het in op 50%. Ik zit al een jaar of 4 op een Amerikaans ondernemersforum en daar is de agressiviteit aanmerkelijk hoger als hier in NL gebruikelijk is.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar