Ik heb een vraag. Ik heb de domeinnaam www.niosh.nl vastgelegd. Hierop wil ik de richtlijnen van het NIOSH (the National Institute for Occupational Safety and Health) op het gebied van maximale tilgewichten uitleggen en verduidelijken.
Ook wil ik mijn eigen interpretatie van het gebruik van deze formule in de praktijk uitleggen.
Mijn vraag is: mag dit, en hoe kan ik zorgen dat ik niet verantwoordelijk wordt voor de interpretatie als daar fouten insluipen.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
herman van der helm
herman van der helm
Ik heb een vraag. Ik heb de domeinnaam www.niosh.nl vastgelegd. Hierop wil ik de richtlijnen van het NIOSH (the National Institute for Occupational Safety and Health) op het gebied van maximale tilgewichten uitleggen en verduidelijken.
Ook wil ik mijn eigen interpretatie van het gebruik van deze formule in de praktijk uitleggen.
Mijn vraag is: mag dit, en hoe kan ik zorgen dat ik niet verantwoordelijk wordt voor de interpretatie als daar fouten insluipen.
www.tiller.eu - Hefmobiel van Tiller®
www.gezondbelast.nl - Gezond Belast
www.veiligtillennietmeertillen.nl - Veilig tillen = NIET meer tillen
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/43398-gebruik-naam-van-amerikaanse-overheidsorganisatie/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
13 antwoorden op deze vraag