Omdat ik nu toe ben aan de puntjes op de i te gaan zetten zodat het uitgeprint kan worden, viel mij ineens op dat als ik alles uitwerk zoals het voorbeeld aangeeft, dat het dan een heel boekwerk gaat worden. (pagina of 25)
Ik denk dan eigenlijk, een bank ziet me al aan komen met zo'n dikke map.
Wat mij opvalt is dat er op pagina 3 gevraagt word naar het bedrijfsidee, de bedrijfsformule en de doelgroep.
Daarin omschrijf je je product/bedrijf.
Vervolgens word er gevraagt naar een korte omschrijving van het product (dat schreef je net op) (de p's)
Vervolgens vraagt dit voorbeeld ondernemingsplan 3 pagina's verder weer om een uitgebreide uitleg van het pruduct.(de P's)
In feite omschrijf je 3 keer hetzelfde.
Is het niet handiger om dit in 1 keer goed op te schrijven, dan 3 keer een andere versie?
Dat scheeld zo weer een aantal pagina's.
Zeg ik nu iets doms of is dit inderdaad iets wat zou kunnen?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
paardje
paardje
Voor mijn ondernemingsplan gebruik ik het plan op de volgende website.
http://www.imk-projecten.nl/index2.htm
Omdat ik nu toe ben aan de puntjes op de i te gaan zetten zodat het uitgeprint kan worden, viel mij ineens op dat als ik alles uitwerk zoals het voorbeeld aangeeft, dat het dan een heel boekwerk gaat worden. (pagina of 25)
Ik denk dan eigenlijk, een bank ziet me al aan komen met zo'n dikke map.
Wat mij opvalt is dat er op pagina 3 gevraagt word naar het bedrijfsidee, de bedrijfsformule en de doelgroep.
Daarin omschrijf je je product/bedrijf.
Vervolgens word er gevraagt naar een korte omschrijving van het product (dat schreef je net op) (de p's)
Vervolgens vraagt dit voorbeeld ondernemingsplan 3 pagina's verder weer om een uitgebreide uitleg van het pruduct.(de P's)
In feite omschrijf je 3 keer hetzelfde.
Is het niet handiger om dit in 1 keer goed op te schrijven, dan 3 keer een andere versie?
Dat scheeld zo weer een aantal pagina's.
Zeg ik nu iets doms of is dit inderdaad iets wat zou kunnen?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/4372-kan-dit-voorbeeld-ondernemingsplan-korter/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
6 antwoorden op deze vraag