Ik van plan om een webshop te openen voor de Amerikaanse markt. Ik lever de producten dmv dropshipping (weet niet of dit relevant is voor mijn vraag).
Echter heb ik begrepen dat er per staat verschillende belastingtarieven zijn. Hoe moet ik dit oplossen in mijn webshop? Welk tarief moet ik hanteren (kan dit voor heel Amerika of moet ik echt per staat een webshop maken?) en als ik het goed heb betaal ik gewoon de Nederlandse tarieven hier, klopt dit?
En vanaf welk bedrag (omzet) moet ik ook belasting in Amerika gaan afdragen?
Ik hoop dat iemand mij kan helpen en dat het verhaal een beetje duidelijk is.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
remonvanv
remonvanv
Beste,
Ik van plan om een webshop te openen voor de Amerikaanse markt. Ik lever de producten dmv dropshipping (weet niet of dit relevant is voor mijn vraag).
Echter heb ik begrepen dat er per staat verschillende belastingtarieven zijn. Hoe moet ik dit oplossen in mijn webshop? Welk tarief moet ik hanteren (kan dit voor heel Amerika of moet ik echt per staat een webshop maken?) en als ik het goed heb betaal ik gewoon de Nederlandse tarieven hier, klopt dit?
En vanaf welk bedrag (omzet) moet ik ook belasting in Amerika gaan afdragen?
Ik hoop dat iemand mij kan helpen en dat het verhaal een beetje duidelijk is.
mvg
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
13 antwoorden op deze vraag