Ik weet niet of ik in de goede topic zit, dit is voor mij ook nieuw
Mijn vraag januari moet de laatste btw aangifte weg, ik zit niet aan het bedrag voor de Kor,word dat nu vanzelf aangegeven straks?ik heb iedere 3 maand iets terug gevraagd voor deze regeling,maar als het goed is heb ik nog wat tegoed,vul ik dat zelf in of gaat dat automatich?
en nog een vraag, ik heb 3 beurzen georganiseerd om bekendheid te krijgen deze onkosten kan ik toch volgend jaar bij de gewone aangifte opgeven?
nu niet meenemen in de btw aangifte,of heb ik dat mis
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
etje57
etje57
Ik weet niet of ik in de goede topic zit, dit is voor mij ook nieuw
Mijn vraag januari moet de laatste btw aangifte weg, ik zit niet aan het bedrag voor de Kor,word dat nu vanzelf aangegeven straks?ik heb iedere 3 maand iets terug gevraagd voor deze regeling,maar als het goed is heb ik nog wat tegoed,vul ik dat zelf in of gaat dat automatich?
en nog een vraag, ik heb 3 beurzen georganiseerd om bekendheid te krijgen deze onkosten kan ik toch volgend jaar bij de gewone aangifte opgeven?
nu niet meenemen in de btw aangifte,of heb ik dat mis
Het zijn immers onkosten
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/44033-btw-of-onkosten/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
2 antwoorden op deze vraag