• 0

Waar kan ik een sample laten maken voor een sneaker?

Aanbevolen berichten

7 antwoorden op deze vraag

  • 0

In azie of turkije heb je de meeste mogelijkheden om samples te laten maken voor lage tarieven.

 

Vooral china heeft vele mogelijkheden kijk eens op:

http://zakelijk.infonu.nl/onderneming/95831-de-kosten-om-een-tas-te-produceren-in-china.html

 

Hier ook nog wat info over het transport :

http://zakelijk.infonu.nl/onderneming/95831-de-kosten-om-een-tas-te-produceren-in-china.html

 

Het voorbeeld hier gaat over een tas, maar kan uiteraard ook om schoenen gaan.

 

 

coming soon: Sparkle Desk Rent, de werkplek voor zzp-ers met events en een diversiteit aan services .

Link naar reactie
  • 0

Hoi Marco

 

Bedankt voor de tip, en ik had ook inderdaad China in gedachten voor de productie.

 

Mvg,

 

Marley

 

 

 

 

In China zitten genoeg schoen fabrikanten die je kunt benaderen.

De Canton Fair is een mooie gelegenheid om er heel veel op één dag te spreken.

Link naar reactie
  • 0

Zelf zit ik met dezelfde vraag en ik heb tot nu toe eigenlijk nog niet echt een duidelijk antwoord gelezen in de verschillende topics. Ik heb ontwerpen klaar liggen op papier waarvan binnenkort een 3D model wordt gemaakt op de computer, maar ik heb nog geen succes gehad bij het vinden van een fabriek waar ik een sample kan laten produceren. Het plan wordt al aan gewerkt (ik studeer HBO Commerciële Economie), dus graag ook geen opmerkingen als "hoe ga je je onderscheiden" etc. Ik ben, net zoals de topic starter, enkel en alleen op zoek naar een fabriek waar ik een sample kan laten produceren.

 

De links die eerder werden gegeven in dit topic werken overigens niet.

Link naar reactie
  • 0

@MajiDal, allereerst welkom op Higherlevel!

 

Ik ben, net zoals de topic starter, enkel en alleen op zoek naar een fabriek waar ik een sample kan laten produceren.

In overleg met de leden is besloten geen ondersteuning meer te bieden voor dit soort "ik zoek een fabrikant en verder niets" vragen; Higherlevel is géén handelshuis. Dit topic gaat daarom op slot.

Inhoudelijke ondernemersvragen ( bijvoorbeeld "hoe ga ik mij onderscheiden") kunnen en mogen uiteraard wel gesteld worden

 

De links die eerder werden gegeven in dit topic werken overigens niet

Dit probleem is bekend, wordt hersteld.

Ik adviseer over en bemiddel in verzekeringen voor ondernemers en bedrijven.

Vragen of offertes?  Contact

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 175 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.