Binnen ons bedrijf (ik doe de boekhouding en advieswerk) hebben we ruimte om iemand in te zetten bij een aantal projecten.
De hoeveelheid uren per week is afhankelijk van het stadium van een project. Dit kan verschillen van 2 t/m 40 uur per week. We kunnen dit personeelslid voor +/- 108 uren "wegzetten" in projecten verdeeld over meerdere maanden.
We hebben iemand op het oog en deze persoon werkt nu nog als zelfstandige.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
perdokkie
perdokkie
Hallo,
Ik heb een vraag.
Binnen ons bedrijf (ik doe de boekhouding en advieswerk) hebben we ruimte om iemand in te zetten bij een aantal projecten.
De hoeveelheid uren per week is afhankelijk van het stadium van een project. Dit kan verschillen van 2 t/m 40 uur per week. We kunnen dit personeelslid voor +/- 108 uren "wegzetten" in projecten verdeeld over meerdere maanden.
We hebben iemand op het oog en deze persoon werkt nu nog als zelfstandige.
Wat is nu het meest verstandige?
- Een tijdelijk contract aanbieden?
- Zo ja, wat voor contract moet dit dan zijn?
- Of inhuren?
Ik ben benieuwd naar jullie mening.
Gr Jeroen
[titel aangepast - mod]
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/44780-personeel-aannemen-of-inhuren/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
3 antwoorden op deze vraag