Ik ben van plan een koffiezaak te starten. Er komenongeveer 20 zitplaatsen en naast koffie wil ik een kleine broodjeskaart. Bijna alle zaken zijn uitgezocht en/of geregeld.
Heb een heel exelbestand vol met rekenmodellen enz. Nu heb ik berekend dat rekening houdend met huur, vastelasten, belasting en btw,ik 115 per dag moet omzetten. Per maand is dit 2760. Hier zou ik na aftrek alle kosten ongeveer 700 per maand als eigen salaris overhouden.
De locatie is in het centrum van een middelgrote stad. Ligt paralel aan de hoofdwinkelstraat en bestaat uit wat kleine aparte zaakjes. Wel veel loop en fietsers.
Mijn vraag is....is 115 per dag veel ?
Gerekend met een bedrag van 5 euro gem zijn dit 23 klanten.
Btw alle andere koffiezaakjw zitten altijd vol dus lijkt me haalbaar ?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Ondernemer 1979
Ondernemer 1979
Hallo !
Ik had een vraag waar ik eigenlijk niet uit kom.
Ik ben van plan een koffiezaak te starten. Er komenongeveer 20 zitplaatsen en naast koffie wil ik een kleine broodjeskaart. Bijna alle zaken zijn uitgezocht en/of geregeld.
Heb een heel exelbestand vol met rekenmodellen enz. Nu heb ik berekend dat rekening houdend met huur, vastelasten, belasting en btw,ik 115 per dag moet omzetten. Per maand is dit 2760. Hier zou ik na aftrek alle kosten ongeveer 700 per maand als eigen salaris overhouden.
De locatie is in het centrum van een middelgrote stad. Ligt paralel aan de hoofdwinkelstraat en bestaat uit wat kleine aparte zaakjes. Wel veel loop en fietsers.
Mijn vraag is....is 115 per dag veel ?
Gerekend met een bedrag van 5 euro gem zijn dit 23 klanten.
Btw alle andere koffiezaakjw zitten altijd vol dus lijkt me haalbaar ?
Bedankt !
[titel aangepast - mod]
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
4 antwoorden op deze vraag