Ik ben sinds kort gestart met een eenmanszaak. Ik vroeg me af of het noodzakelijk is een zakelijke rekening te openen of kan ik ook gewoon een tweede prive rekening aanvragen waarmee ik mijn zakelijke betalingen kan ontvangen en plegen en op die manier de kosten ontloop voor deze transacties en een jaarlijks bedrag wat bij een dergelijke zakelijke rekening hoort.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Lieke11
Lieke11
Ik ben sinds kort gestart met een eenmanszaak. Ik vroeg me af of het noodzakelijk is een zakelijke rekening te openen of kan ik ook gewoon een tweede prive rekening aanvragen waarmee ik mijn zakelijke betalingen kan ontvangen en plegen en op die manier de kosten ontloop voor deze transacties en een jaarlijks bedrag wat bij een dergelijke zakelijke rekening hoort.
Weet iemand hoe dit zit?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/45278-noodzaak-van-aanvragen-zakelijke-rekening/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
2 antwoorden op deze vraag