Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Patrickvank
Patrickvank
Wij huren een kantoorruimte van de gemeente Rotterdam dat beheerd word door een externe partij.
Recent hebben we besloten van naam (en bedrijfsstructuur) te veranderen.
Het huurcontract dient dus ook op een andere naam te staan en we willen de rechten en plichten van dit contract 1 op 1 overnemen.
Het huurbedrag is overigens ongeveer 1900 euro per maand (all inclusive)
Nu vraagt de externe partij een bedrag van 750 euro (ex btw) contract en administratiekosten....
Daar schrok ik wel even van. 750 euro voor een kleine wijziging in de administratie. Standaardformulieren dus misschien 10 minuten werk.
Is dit een gangbaar bedrag? Kan ik hier wat mee doen? Word ik hier in de maling genomen?
Mijn dank voor alle inzichten hier.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/45311-naamsverandering-en-administratiekosten-huurovereenkomst/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
4 antwoorden op deze vraag