Momenteel ben ik reeds 8 jaar werkzaam bij een stichting beheer clientengelden waar ik de financien beheer voor mensen met een verstandelijke beperking. Helaas stopt deze stichting. Clienten moeten dus worden ondergebracht bij andere kantoren. Voor veel clienten is bewindvoering niet nodig. Ik heb dus het plan opgevat om een kleinschalig bedrijfje op te zetten (als budgetbeheerder). Nu probeer ik hierover informatie in te winnen of dit mogelijk is maar kom niet echt verder. Aan welke eisen/plichten/diploma's moet ik voldoen? Heb wel al contact gehad met AFM en belastingdienst.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Toontje13
Toontje13
Hallo allemaal,
Momenteel ben ik reeds 8 jaar werkzaam bij een stichting beheer clientengelden waar ik de financien beheer voor mensen met een verstandelijke beperking. Helaas stopt deze stichting. Clienten moeten dus worden ondergebracht bij andere kantoren. Voor veel clienten is bewindvoering niet nodig. Ik heb dus het plan opgevat om een kleinschalig bedrijfje op te zetten (als budgetbeheerder). Nu probeer ik hierover informatie in te winnen of dit mogelijk is maar kom niet echt verder. Aan welke eisen/plichten/diploma's moet ik voldoen? Heb wel al contact gehad met AFM en belastingdienst.
Hopelijk kan hier iemand mij verder helpen.
Toontje13
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/45349-informatie-over-budgetbeheer/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
4 antwoorden op deze vraag