Ga naar inhoud

Wat doen jullie voor 555 ?

Geplaatst:

Nils de Witte

Wat doen de HL ondernemers voor de slachtoffers van de Tzunami in ZO Azie? Zijn zij meer dan gemiddeld vrijgevig? Kijken of we het hier op kunnen tellen.

Zelf heb ik banners van giro 555 op mijn sites geplaatst en maken we onze kerstbonussen over (€ 500,-).

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

Featured Replies

Geplaatst:

Celletje1974

Sorry voor de late reactie... ben een tijdje niet op higherlevel geweest...

Tweede kerstnacht had ik op mijn site al een eigengemaakte banner gezet (immers, de site www.giro555.nl was pas op maandagmiddag aangepast met azië banners) en een actie dat als mensen de bevestigingsmail van SHO (die ze ontvangen na online donaties) door zouden sturen naar quandan dat ze dan een bedankje zouden krijgen in de vorm van een in Excel gebouwd spel (mastermind). Gezien het onderwerp van mijn site leek dit me een manier om bij mijn doelgroep te blijven... Ik heb vorig weekend de actie beëindigd na het enorme aantal reacties van NUL ???

Ik heb uiteraard zelf gul gegeven...

Comfi puzzelt aan comfort in de afstemming tussen mensen, systemen en strategie.

Comfi vervult hierbij een brugfunctie tussen management, automatisering, controlling en de uitvoerende organisatie.

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.