Ik hoor van veel ondernemers om me heen dat de 1225 regel voor de startersaftrek dit jaar is versoepeld maar kan dat nergens op de site van de belastingdienst vinden. Er wordt gezegd dat indien je voldoet aan de overige eisen en kan aantonen dat je genoeg aan je onderneming werkt, goede vooruitzichten hebt, autonoom werkt en risico loopt je als ondernemer wordt aangemerkt door de belastingdienst. Weten jullie of dit waar is?Bij voorbaat dank. Mvg, Suleyka
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
suleyka
suleyka
Hallo,
Ik hoor van veel ondernemers om me heen dat de 1225 regel voor de startersaftrek dit jaar is versoepeld maar kan dat nergens op de site van de belastingdienst vinden. Er wordt gezegd dat indien je voldoet aan de overige eisen en kan aantonen dat je genoeg aan je onderneming werkt, goede vooruitzichten hebt, autonoom werkt en risico loopt je als ondernemer wordt aangemerkt door de belastingdienst. Weten jullie of dit waar is?Bij voorbaat dank. Mvg, Suleyka
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/45706-1225-urenregeling-veranderd/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
4 antwoorden op deze vraag