Ga naar inhoud

nieuwe religie in reclame

Geplaatst:

RobinHoed

Beste HL’ers

Ik heb samen met een partner een innovatief concept voor reclame ontwikkeld. Het komt tegemoet aan de reclamebehoeften van adverteerders én consumenten. De inkomsten van de reclame willen we deels investeren in de lokale samenleving.

 

Er zijn wel unieke kenmerken, maar het blijft een idee dat iedereen kan bedenken/aanpassen. Onze vraag is hoe we dit concept maximale bescherming kunnen geven, ook buiten de landsgrenzen. Ten tweede: hoe kunnen we het goede doel aan dit concept beschermen? Het is niet lastig een investeerder te vinden want we hebben een mooi concept. Toch willen wij het liefst een investeerder vinden die een groot hart heeft en een grote portemonnee.

 

Ons eigen idee: alles helemaal omschrijven en vastleggen in een i-depot en een NDA opstellen. Om ervoor te zorgen dat we de juiste investeerder vinden, wilden we de media benaderen en het systeem uitleggen. Dat zorgt niet alleen voor bekendheid rondom het idee maar maakt ook de koppeling met ons doel bekend, zodat een investeerder die op ons afkomt, in ieder geval weet waar hij voor tekent.

De volgende stap is erg belangrijk voor ons. Wil iemand met ons meedenken?

Featured Replies

Geplaatst:

WalterBrokx

 

Wat bedoel je met 'nieuwe religie in reclame'? Het geheel is tamelijk warrig.

 

"Er is maar 1 merk en dat is ons merk." ;)

BrokxMedia - Videoproducties & -marketing

Boeiende Bedrijfsfilms, Animaties & Livestreams

 

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.