Ik wil samen met een collega van een lokale Rabobank consultancy gaan aanbieden aan andere lokale Rabobanken terwijl wij in dienst blijven bij de huidige lokale bank. Nou moeten alle nevenfuncties uiteraard worden goedgekeurd. In ons geval wordt gesproken van een mogelijk belangenconflict. Hebben jullie tips hoe ik kan onderbouwen dat hier geen sprake is van een belangenconflict?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
bruini18
bruini18
Goedemiddag!
Ik wil samen met een collega van een lokale Rabobank consultancy gaan aanbieden aan andere lokale Rabobanken terwijl wij in dienst blijven bij de huidige lokale bank. Nou moeten alle nevenfuncties uiteraard worden goedgekeurd. In ons geval wordt gesproken van een mogelijk belangenconflict. Hebben jullie tips hoe ik kan onderbouwen dat hier geen sprake is van een belangenconflict?
[titel verduidelijkt - mod]
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/45844-belangenconflict-ondernemen-naast-baan/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
8 antwoorden op deze vraag