Ik heb een holding en deze bezit 51% van de aandelen van een bedrijf en 50% van de aandelen van een andere bedrijf.
Vanuit mijn holding factureerde ik mijn freelance activiteiten versus andere klanten (vaste inkomsten).
Nu de laatste maanden heb ik geen opdrachten meer om uit mijn holding te factureren en een medewerkster, bij mij op de holding in dienst, heeft een faillissement verzoek ingediend omdat ik 2 maanden salaris schuldig ben.
Zaak komt aankomende dinsdag voor de rechter.
Zou ik de rechter kunnen vragen om het failliessement van een week uit te stellen (dan zou ik het geld wel kunnen halen)?
Mocht het faillissement uitgesproken zijn wat kan ik doen om die andere 2 bedijven te redden?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
rholding
rholding
Beste,
Ik heb een holding en deze bezit 51% van de aandelen van een bedrijf en 50% van de aandelen van een andere bedrijf.
Vanuit mijn holding factureerde ik mijn freelance activiteiten versus andere klanten (vaste inkomsten).
Nu de laatste maanden heb ik geen opdrachten meer om uit mijn holding te factureren en een medewerkster, bij mij op de holding in dienst, heeft een faillissement verzoek ingediend omdat ik 2 maanden salaris schuldig ben.
Zaak komt aankomende dinsdag voor de rechter.
Zou ik de rechter kunnen vragen om het failliessement van een week uit te stellen (dan zou ik het geld wel kunnen halen)?
Mocht het faillissement uitgesproken zijn wat kan ik doen om die andere 2 bedijven te redden?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/45863-gevolgen-faillissement-holding-bv/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
8 antwoorden op deze vraag