• 0

Responsive webshop beginnen voor eigen kledingmerk

Beste higherlevel members,

 

Help me alsjeblieft in mijn zoektocht naar de ideale plek voor mijn webshop onder te brengen.

 

In het verleden heb ik een webshop gehad via BiedMeerWebwinkels.nl en daarna via een leverancier die ook een CMS webshop aanbad. BiedMeerWebwinkels was verschrikkelijk en slechte support. Kort samengevat konden de CSV bestanden van mijn leverancier niet goed worden geïmporteerd.

Vervolgens gekeken naar Open Source: OpenCart en Magento. Wel gedownload, maar kwam er niet ver mee.

SEOShop.nl zag er wel goed uit, maar ik wil graag jullie ervaring raadplegen, voordat ik de keuze maak en wellicht een jaar vast zit.

 

Help me als jullie blieft.

 

Voor mijn kledingmerk wil ik graag een complete webshop met een professionele uitstraling.

Dit is wat ik het liefst minimaal zou willen:

- helder OS / CMS,

- uitgebreide keuze betaalmogelijkheden / payment providers,

- webshop in 2 talen (max. 4),

- GEEN vermelding van de webshop provider op mijn webshop, (niet een vermelding van bijvoorbeeld "biedmeerwebwinkels" onderaan mijn webshop).

 

Het liefst wil ik meteen een RESPONSIVE WEBSHOP, zodat deze goed bereikbaar is via PC, tablet en mobiele telefoon.

 

In eerste instantie verwacht ik dat mijn afzetmarkt zal bestaan uit Nederland en België.

Later hopelijk EU en wereld wijd.

 

Alvast bedankt!

 

Met vriendelijke groet,

 

Tom

 

 

[Mod edit: kapitalen in titel = schreeuwen; aangepast][+ verduidelijkt - mod2]

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

10 antwoorden op deze vraag

  • 0

Magento zou ik zelf niet kiezen. Te erge overkill voor wat jij waarschijnlijk wil en een te zwaar en log pakket. Kijk ook eens naar Joomla! i.c.m. VirtueMart.

 

Koelvest.nl voor mensen die last hebben van de warmte. Denk hierbij aan magazijnmedewerkers, werknemers in de industrie, mensen met MS en motorrijders.

Link naar reactie
  • 0

Als je voor Joomla gaat, zorg dan wel dat je provider het automatisch kan updaten icm een goede backup.

 

Omdat dit stukje software zo vaak gebruikt wordt, zijn mensen ook constant bezig om het te proberen te hacken.

En als kleding ondernemer heb je betere dingen te doen dan de software bijhouden.

Link naar reactie
  • 0

Als OpenCart je niet lukt dan hoef je Joomal/ Virtuemart zeker niet te proberen...

 

Kijk eens naar de demo van OpenCart: http://demo.opencart.com/ en de admin: http://demo.opencart.com/admin/ (demo/demo).

 

En bepaal dan of dat is wat je zoekt. OpenCart door iemand laten installeren is zo gedaan.

Think Twice | Systeem -/ netwerkbeheer | Cloud computing | Websites | Webshops (Opencart)

Vernieuwde webshop!: Hulpmiddelen voor ouderen

Link naar reactie
  • 0

Wat lukte er niet met Magento en OpenCart?

 

Heb je enige technische kennis, of totaal niet?

 

Ik heb totaal geen technische kennis en moet het mezelf aanleren.

Daarom is het voor mij nog niet helemaal duidelijk wat de beste keuze is voor wat ik nodig heb.

In het begin heb ik 10 verschellende producten in 3 maten.

Tips wat het beste is voor een beginner?

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 220 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 80.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.