Geplaatst: 19 juli 201411 j Timbre 2 berichten 0 Trofeeën 0 Reputatie Beste Entrepeneurs, We kunnen jullie kennis omtrent belastingen goed gebruiken. Wij gaan onze contacten voornamelijk (retail etc.) producenten in diverse ontwikkelingslanden helpen. Mijn bedrijf gaat hun materiaal over de hele wereld verkopen. Qua kwaliteit en prijs is het allemaal in orde. Maar hoe en waar betalen we 'zoveel mogelijk belasting'? We zijn voor alsnog in Nederland gevestigd. Ik ga ervan uit op korte termijn veel te bereiken dus wil ik de beste routes, mensen. Alvast bedankt en fijne samenwerking. Groet Alain [Mod edit: mailadres en oproep per mail te reageren verwijderd. Dit is een forum ]
Geplaatst: 19 juli 201411 j Frans Sijtsma 8.5k berichten 9 Trofeeën 776 Reputatie Welkom op higherlevel.nl We zijn een forum waar we online kennis delen en van elkaar leren dus waarom via mail? Online gok ik dat je beter en gevarieerder advies krijgt :-) Palletstellingen, Entresolvoeren en Magazijninrichting - OfficeRepublic
Geplaatst: 19 juli 201411 j Timbre 2 berichten 0 Trofeeën 0 Reputatie Auteur Laat dat advies maar komen.
Geplaatst: 20 juli 201411 j Highio 11.3k berichten 8 Trofeeën 467 Reputatie Aparte ondernemersdoelstelling! Een land met hoge belastingdruk? Groet, Highio "The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."
Geplaatst: 20 juli 201411 j mmint 2.3k berichten 8 Trofeeën 100 Reputatie Quote Maar hoe en waar betalen we 'zoveel mogelijk belasting'? We zijn voor alsnog in Nederland gevestigd. Vind je hier in NL de belastingdruk niet hoog genoeg dan?
Geplaatst: 20 juli 201411 j ronl 102 berichten 8 Trofeeën 1 Reputatie Op 19-7-2014 om 20:51, Timbre zei: Laat dat advies maar komen. Laat de vragen maar komen..
Timbre
Beste Entrepeneurs,
We kunnen jullie kennis omtrent belastingen goed gebruiken.
Wij gaan onze contacten voornamelijk (retail etc.) producenten in diverse ontwikkelingslanden helpen.
Mijn bedrijf gaat hun materiaal over de hele wereld verkopen. Qua kwaliteit en prijs is het allemaal in orde.
Maar hoe en waar betalen we 'zoveel mogelijk belasting'? We zijn voor alsnog in Nederland gevestigd.
Ik ga ervan uit op korte termijn veel te bereiken dus wil ik de beste routes, mensen.
Alvast bedankt en fijne samenwerking.
Groet Alain
[Mod edit: mailadres en oproep per mail te reageren verwijderd. Dit is een forum ]