• 0

Investeringsgeld voor een nog op te richten NV in E-zone

Hi allen,

 

Ik heb voor een nieuw concept een investeerder aan boord gekregen die een x bedrag wilt investeren.

Ik zat te denken aan een E-zone constructie in curacao en heb me hierin alreeds verdiept.

 

Mijn vraag is hoe ik het best de gelden kan ontvangen.

Er is een investeringsbedrag overeengekomen maar aangezien de E-Zone constructie incl. Bank nog niet is opgericht heb ik alleen een NL BV tot mijn beschikking.

 

Als de gelden op de nederlandse BV worden gestort en er worden kosten gemaakt voor het tot stand komen van de E-Zone constructie, en het overgebleven bedrag wordt na oprichting van de E-Zone NV

doorgestort naar de E-Zone NV, moet ik dan nog rekening houden met kosten die in NL moeten worden afgedragen ?

 

 

Ik hoop dat jullie mijn vraag begrijpen.

Ik zoek de beste of meest logische manier om geld te ontvangen die mijn investeerder wilt inleggen die ik wil gebruiken voor het oprichten van een buitenlandse venootschap.

 

Alvast bedankt.

 

Groet

 

Marc

 

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

2 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ik hoop dat jullie mijn vraag begrijpen.

 

Niet echt eigenlijk.

 

Wat bedoel je met “kosten in NL”? Kosten van de bank om geld naar Curaçao over te schrijven? Die zullen er vast wel zijn. Vraag het aan de bank, zou ik zeggen. Zij kunnen het zo vertellen lijkt mij.

 

Of bedoel je iets anders? Heffingen of zoiets? Dat zal niet het geval zijn, want dit gaat verder NL niets aan.

Maar als je van alles aan derden gaat uitbesteden, dan zal het geld kosten natuurlijk.

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    12 leden, 264 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.