• 0

Waar kan ik freelancers vinden?

Aanbevolen berichten

8 antwoorden op deze vraag

  • 0

Welkom op het forum!

 

In welke branche ben je op zoek?

 

Zelf zie ik Hoofdkraan.nl wel eens voorbij komen, maar geen idee op welke basis zij de oproepen plaatsen. Met meer toelichting zou je wellicht ook gebruik kunnen maken van onze 'vraag en aanbod'.

 

Bedankt voor je bericht!

 

Het maakt in principe niet uit in welke branche de freelancer zich begeeft. Wij zoeken de freelancer die naast zijn huidige activiteiten een aantal uren per week over heeft en nog extra wil bijverdienen. Via hoofdkraan heb ik al geprobeerd maar daar zijn te weinig freelancers.

 

Het vraag en aanbod is een goede tip die zal ik in iedergeval meenemen!

Link naar reactie
  • 0

Ik had ondertussen nog even LinkedIn toegevoegd aan mijn antwoord, mag zie dat je al gereageerd hebt ;D

 

Maar voor welke branche zoeken jullie dan de freelancers? Om wat voor werkzaamheden gaat het? Dit om meer gerichte antwoorden te krijgen waar je de freelancers kunt vinden.

Marketing & Communicatie

Link naar reactie
  • 0

Ik had ondertussen nog even LinkedIn toegevoegd aan mijn antwoord, mag zie dat je al gereageerd hebt ;D

 

Maar voor welke branche zoeken jullie dan de freelancers? Om wat voor werkzaamheden gaat het? Dit om meer gerichte antwoorden te krijgen waar je de freelancers kunt vinden.

 

Bedankt voor je tips!

 

Wij verhuren kamers en woningen in de grote steden van Nederland. Wij zoeken freelancers welke op oproepbasis bezichtigingen zouden willen uitvoeren samen met een eventuele nieuwe huurders. De freelancer geeft een rondleiding door de kamer of woning en probeert de kandidaat over te halen tot daadwerkelijke huur. De freelancer ontvangt per verhuurde kamer of woning een riante vergoeding voor de geleverde prestatie.

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    1 lid, 136 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.